EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'ın reklamları
...Bu sırada...
Issız bir yerde ufak tefek bir figür belirdi ve onun Büyücü Qian Qian olduğu ortaya çıktı.
"Ne yapmalıyız?" Büyücü Qian Qian rozetini aldı ve sesini iletti, "Eğer Hükümdar Burcu Yarışması sırasında yalnızca bir Hükümdar Burcu varsa, bu nadir olanla yarışacağımız anlamına mı geliyor? Eğer durum buysa, onu şimdi öldürmek bizim için en iyi çıkar değil mi..."
Bunu söyleyince gözleri buz kesti.
Savaş Hükümdarı Diyarı'na giden yol son derece zordu, bu yüzden kendisine tehdit oluşturabilecek hiç kimseyi, hatta nadir bulunanları bile göze alamazdı.
"Amitabha, Büyücü, oldukça uç noktalarda düşünüyorsun." Chen Zilai'nin sakin sesi duyuldu.
"Bilge haklı." Shi Qingfan sakince konuştu, "Monarch Sıralaması bize bunu zaten söyledi; birincisi, nadir olanın kim olduğunu bilsek bile, kimliğini ifşa etmemize izin verilmiyor. İkincisi, nadir olanla rakip olabiliriz, ancak ona düşman gibi davranmamalıyız. Üçüncüsü, nadir olanın varlığı bizim için kötü bir şey olmayabilir."
“Fena bir şey değil mi?” Büyücü Qian Qian şaşırmıştı, “Yani…”
"Doğru. Öncelikle, bin yıl önceki Cenneti Parçalayan Savaşçı Hükümdarın bile, olağanüstü yeteneklerine rağmen Hükümdar Sıralaması tarafından nadir görülen biri olarak kabul edilmediğini anlamalısın. Aslında, geçmişte hiç kimse Hükümdar Sıralaması tarafından nadir görülen biri olarak anılmazdı. Bu nedenle, yarı Tanrı bölgesinde ve hatta gelecekte Tanrı Sıralaması'nda büyük bir kaos yaratacağından oldukça eminim." Shi Qingfan düşüncelerini paylaştı, "Onunla aynı seviyede değiliz.
"Bir rakibin doğası şudur: Nadir olan ne kadar güçlüyse, biz de o kadar güçlü oluruz! Bu yüzden ona rakip gibi davranırız! Birbirimizi motive etmek için! Yeteneklerimiz onunla karşılaştırılabilir olmayabilir, ancak önümüzde hala uzun bir yol var. Kaderimizi değiştirmeye devam edemeyeceğimizi ve sonunda Tanrı Sıralamasında bir yer kazanamayacağımızı kim söyledi?"
Sakin bir üslupla konuşmasına rağmen, sözlerinden güçlü bir irade anlaşılıyordu.
"Hehe, bu konuda oldukça haklısın. Onu düşman olmaktansa rakip olarak görmek daha iyidir."
Büyücü Qian Qian gerçeği anladıktan sonra kıkırdadı.
"Bununla birlikte..." Parıldayan gözlerle mırıldandı, ardından hafif bir tereddütten sonra, "Kimliğini açıklayamasak da, onu arayamayacağımız anlamına gelmiyor, değil mi? Artık rakip olduğumuza göre, en azından kim olduğunu bilmeliyiz." dedi.
"Katılıyorum! Savaştan, güçlü bir göz tekniğine sahip bir kılıç uzmanı olduğunu biliyoruz. Görünüşünü ve aurasını bilmeden bile onu Touring Dojo'da kolayca bulabileceğimize inanıyorum. Ben oradan çok uzaktayım, bu yüzden onun yerine klonumu göndereceğim."
Shi Qingfan nazikçe gülümsedi.
"Amitabha, klonum yolda."
"Lanet olsun kel eşek, bize söylemeden hep ilk adımı atıyorsun!"
Büyücü Qian Qian ayağını öfkeyle yere vurdu, ardından figürü bir parıltıya dönüşerek uzaklara doğru kayboldu.
Orta Kıta halkı, en iyi üç dahinin sadece biriyle tanışmak için klonlarını göndereceğini veya bizzat Touring Dojo'ya geleceğini asla beklemezdi.
Bu sırada...
“Bin üç yüzüncü!”
"Bin üç yüzüncü sırada!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 5
FantasyMerhaba Canlarım Eşsiz Savaş Ruhu 5 seridirsir Wattpad erişim engeli yüzünden baştan başlarsam çok sorun cikicak ki o kadar vaktimde yok burdan devam edicem ama herkes biribine yaysinki durumdan haberdar olabilsin Canglan Kıtasında bir kural vardı:...