Intro

13.7K 116 3
                                    

Unicode

အဆင်မပြေကြတဲ့မိသားစုနှစ်စုကြားမှာမြေစာပင်ဖြစ်ခဲ့တဲ့နှလုံးသားနှစ်စုံ...

ခမည်းခမက်အဖြစ်တွေ့ဆုံသိကျွမ်းခဲ့ရပြီးတစ်ဖက်သတ်ချစ်ခဲ့ရတဲ့ကိုကိုနဲ့နီးစပ်ခွင့်ရခဲ့ချိန်မှာပဲ မိသားစုနှစ်စုကြားမှာကြီးမားတဲ့ပြဿနာပေါ်ပေါက်ခဲ့ပြီးတစ်ဖက်နဲ့တစ်ဖက်အမုန်းကြီးမုန်းသွားချိန်...

အချစ်ကိုအယုံအကြည်မရှိတဲ့မိုးယံဦးခိုက်တစ်​ယောက် လုံးလုံးဆိုတဲ့ချာတိတ်မလေးအပေါ်သူမတူတဲ့ခံစားချက်တွေဖြစ်ပေါ်လာပေမယ့် အစ်မဖြစ်သူရဲ့နာကျည်းချက်ကြောင့်သူမလေးကိုရက်စက်မိရာမှဖြစ်ပေါ်လာမယ့်နောက်ဆက်တွဲဆိုးကျိုးတွေ...

အရို အချို အငို အမုန်း ရသစုံစေမယ့်ficတစ်ပုဒ်ပါ...

Zawgyi

အဆင္မေျပၾကတဲ့မိသားစုႏွစ္စုၾကားမွာေျမစာပင္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ႏွလုံးသားႏွစ္စုံ...

ခမည္းခမက္အျဖစ္ေတြ႕ဆုံသိကြၽမ္းခဲ့ရၿပီးတစ္ဖက္သတ္ခ်စ္ခဲ့ရတဲ့ကိုကိုနဲ႔နီးစပ္ခြင့္ရခဲ့ခ်ိန္မွာပဲ မိသားစုႏွစ္စုၾကားမွာႀကီးမားတဲ့ျပႆနာေပၚေပါက္ခဲ့ၿပီးတစ္ဖက္နဲ႔တစ္ဖက္အမုန္းႀကီးမုန္းသြားခ်ိန္...

အခ်စ္ကိုအယုံအၾကည္မရွိတဲ့မိုးယံဦးခိုက္တစ္​ေယာက္ လုံးလုံးဆိုတဲ့ခ်ာတိတ္မေလးအေပၚသူမတူတဲ့ခံစားခ်က္ေတြျဖစ္ေပၚလာေပမယ့္ အစ္မျဖစ္သူရဲ႕နာက်ည္းခ်က္ေၾကာင့္သူမေလးကိုရက္စက္မိရာမွျဖစ္ေပၚလာမယ့္ေနာက္ဆက္တြဲဆိုးက်ိဳးေတြ...

အ႐ို အခ်ိဳ အငို အမုန္း ရသစုံေစမယ့္ficတစ္ပုဒ္ပါ...

More than just a fantasy(completed)Where stories live. Discover now