Prieteni noi

9.3K 447 17
                                    

     - Mă numesc Seth, iar ei sunt Tay și Elliot. - Se prezentă pe sine și pe ceilalți doi, acel băiat care a ținut-o din spate pe Cath.

Seth Colton, un tânăr de 18 ani cu părul brunet tuns scurt, pe mijloc lăsat puțin mai lung și ochii albaștri deschiși, înalt  și bine sculptat. Era genul de persoană calmă și rece. Ba chiar un băiat destul de popular alături de cei doi prieteni ai săi.

Tay Barton, un băiat de 17 ani cu ochii verzi și păr șaten deschis cu breton într-o parte. Puțin mai scund față de Seth, prietenos și oricând gata de petrecere. El se afla în aceeași clasă cu cele două fete.

Elliot Baxter, un tânăr de 19 ani cu ochii albaștri închiși și păr blond tuns pe părți lăsat lung pe mijloc și dat de obicei cu fixativ pentru a sta în spate. De o înălțime cu Seth, un băiat sufletist și inteligent.

     - Amintește-mi să nu te enervez niciodată. -Spuse Tay râzând.
     - Nu știu ce a fost cu mine. De parcă nu eram eu.
     - Acum nu ami contează. Hai să mergem la oră, am întârziat deja zece minute. -Spuse Lucy grăbită.
     - Da, ai dreptate. -Afirmă Tay.

După acestea Catherine, Lucy și Tay au intrat în sala 59, iar Seth și Elliot în sala 56. În oră Tay ca deobicei desena. Desena incredibil, "un adevărat artist" așa cum se numea el. Lucy trimitea mesaje, iar Cath se gândi dacă o să aibă  probleme după cele întâmplate, detenție, o vizită la director sau ceva asemanator. Dar nu a regretat, atunci se simțise prima dată ea însăși după mult timp. Clasa lui Seth și Elliot avea oră liberă așa că cei doi puteau discuta liniștiți.

     - Chiar crezi că e una de a noastră? - Îl  întreba Elliot pe Seth.
     - Da. Avea o putere cu care o putea ucide cu ușurință pe Miranda și mai sunt și ochii ei, culoarea lor a început să  se schimbe. Din fericire nu a observat nimeni altcineva. - Răspunse Seth îngândurat.
     - Oare Lucy știe?
     - Nu cred, altfel am fi știut deja. Dar după acestea cred că și ea și-a dat deja seama.
     - Ai dreptate. Dar oare cum nu știe nici acum ce este ea?
     - Nu știu. Dar poate instinctele doar acum se activează datorită haitei noatre.
     - V-a trebui să o apărăm de vampiri. - Menționa Elliot.
     - Dar cât timp? Are 18 ani, noi deja la 13 ani fugeam împreună prin pădure. Pe lângă asta nu se va descurca singură după ce află ce aste ea cu adevărat.
     - Știu, va trebui să fim alături de ea și să o învățăm să se apere și mai ales să își controleze furia.
     - Poate chiar să o luăm în haita noastră?
     - Nu știu. Mă mai gândesc la asta și trebuie să discut neapărat cu Nina Darrin.

Seth era singurul care putea lua această decizie, el fiind lupul alfa din acea haită.

Vecinul de Vizavi // Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum