- Așa am reacționat și eu.
- Și azi o să vă vedeți? - Întreba blondinul curățându-și pantaloni de scrum.
- Da. Astăzi seară mă duc la el. Dar tu? E vineri seara, ce ai de gând?
- Mă duc la Tay. - Răspunse acesta calm și într-un fel misterios.
- Seth? - Întreba Cath scurt și la subiect.
- Din câte știu o să stea acasă și v-a medita.
- V-a medita? - Rămase uimită.
- Da. Rolul de alfa este un lucru greu. Mai ales că acum ai apărut și tu și nu este sigur dacă între tine și Dante mai este ceva. Și acum că ai avut atacul acela de panică. E mare presiunea.
- Înțeleg. Elliot îmi pare rău. - Își ceru' scuze afundându-și fața în pernă.
- Hei, nu e vina ta. Dacă asta te liniștește, nu ești singura care îi ascunde ceva lui Seth. - Răspunse Elliot cu capul aplecat stingându-și țigara.
Pe când Cath l-ar fi întrebat ceva telefonul ei a sunat.
- Alo?
- Unde ești? Ești bine?
- Da, sunt bine. Sunt la Elliot. De ce?
- Era vorba că la 21:30 ești la mine și acum este 21:55.
- La naiba! Scuze. Povesteam și nu am observat cum a trecut timpul.
- Nu-i nimic. Mă duc după tine? - Îi spuse Dante pe un ton mai calm.
- Nu. Elliot merge la Tay așa că mergem împreună. - Clarifică șatena.După ce Catherine intră în casa lui Dante, îi sări la gâtul vampirului încolăcindu-și picioarele în jurul lui și apoi sărutându-l cu lăcomie. După acestea s-au dus în camera lui și s-au așezat pe patul imens.
- Deci, ce ați făcut voi doi acolo că ai uitat cu desăvârșire de mine?
- Nimic, am povestit.
- Nu mă minți. Știu că mai de grabă l-ai iubi pe blondul acela pentru că ați putea fi împreună fără vreo problemă.
- Gelosule, știi bine că doar pe tine te vreau.
- Da, știu dar îmi place să te aud zicând-o. - Îi spuse cu un zâmbet șiret pe buzele cărnoase și întinzâd-o pe spate.
- Boule.
Dante nu se mai putea stăpâni și nici nu doarea acest lucru. O saruta din ce în ce mai jos. Respiratia acesteia era din ce în ce mai greoaie și în scurt timp au scăpat de mare parte din hainele ce îi separau. Dar pe când și sutienul ar fi fost îndepărtat Seth apăru' în cameră.
- Seth, eu d...
- Taci! Îmbracă-te și hai să mergem la Tay. - Încerca brunetul să rămână calm.- Îmi vine să plâng, totuși sinceră să fiu nu pre înțeleg motivul. Dar într-un fel nu regret nimic, pentru că după tragedie el a fost cel care m-a resuscitat, la propriu și la figurat.
După ce Catherine s-a îmbrăcat, Dante a pupat-o pe frunte și cei doi lupi au plecat. Vampirului îi venea să înnbunească deoarece el nu putea merge. Dar când au ajuns în camera lui Tay cei doi au rămas complet șocați. Șatena abia mai primea aer din cauza celor întâmplate mai devreme și cele văzute în acel moment.
- Catherine, liniștește-te. Îți aduc o pungă de hârtie. - Îi spuse Tay grăbindu-se spre bucătărie.În cazul atacurilor de panică este indicat ca persoana cu pricina să respire într-o pungă de hârtie.
Heii dragilor. Am publicat noua mea poveste: "Vampire brothers". Aruncați un ochi ;) Sper să vă placă :* ♥
CITEȘTI
Vecinul de Vizavi // Volumul 1
Werewolf3.01.2017- #8 în Vârcolaci 7.03.2017- #9 în Vârcolaci 9.03.2017- #6 în Vârcolaci