Întâlnirea

2.6K 188 4
                                    

- Ne bucurăm să vă revedem doamnă și domnule Colton. - Îi întâmpină Elliot în numele tuturor făcând o plecaciune discretă alături de ceilalți.

Mara Colton, o femeie suplă cu un ten impecabil, păr brunet și ochii negri. Era genul de femeie puternică și încăpățânată.
Mike Colton, un bărbat înalt cu părul negru, tuns scurt și ochii albaștri. Genul de alfa dur și greu de înduplecat. Cu așteptări mari din partea unicului său fiu.

- Tată, mamă, ea este Catherine Darrin. Nepoata Ninei Darrin. - O prezenta pe șatena care ajutată de Tay stătea ferm în picioare. - Cath, ei sunt părinții mei.
- Semeni atât de mult cu tatăl tău. Dar ochii aceea pătrunzători, dar totusi reci  ca de ghiața sunt ai mamei tale. - Remarcă Mike cu o expresie melancolică pe chip care aparent nu îi prea convenea soției.
- Mulțumesc. Mi-ați cunoscut părinții? - Întreba Catherine serioasă după care alături de ceilalți se așeză. - Se pare că Seth încă nu lea spus nimic despre cele întâmplate ieri seară. Dar tatăl lui îmi este atât de cunoscut.
- Da. Odinioară părinții noștri după care noi înșine am făcut parte din aceeași haită. - O informă lăsându-i pe toți cu gura căscată. - Aparent istoria se repetă.
- Părinții ei au fost cei despre care mi-ai povestit.- Se auzi vocea șocată a lui Seth.
- Exact. - Afirmă acesta.
- Dar ce nu înțeleg eu este, că ce s-a întâmplat cu tine? - Întreba Mara.
S-a lăsat o liniște asurzitoare. Tinerii se uitau unul la altul cu disperare.
- A fost vina mea. Luna a transformat-o într-un monstru fără suflet și chiar înainte de răsărit cu câteva secunde a căzut în prăpastie. - Mărturisi Seth spărgând de nervi paharul transparent de sticlă care se afla în mână lui.
Părinții lui au rămas șocați. Nu ar fi crezut că lucrurile i-ar putea scăpa în halul acesta de sub control.
- Ne-ai dezamăgit! Cum ai putut aduce o asemenea pată pe numele familiei? -Se revoltă enervat Mike dorind să îi dea o palmă lui Seth dar într-o fracțiune de secundă Cath a apărut între cei doi și i-a oprit mâna lui Mike, după care arătăndu-și colții albi ca zăpada marâi la el.
- Cum am făcut asta? Când am văzut că vrea să îl rănească doar am apărut aici.
- Cum îndrăznești, copilă? - Se enerva și Mara văzând lipsa de respect a fetei.

Dacă cineva se amestecă într-un conflict dintre doi alfa înseamna că nu are respect față de cel puțin unul dintre ei și merita o pedeapsă aspră.
- Totul se întâmplă ca in cea zi, exact cum Anya l-a apărat pe Thomas de mine, după care au părăsit oficial haita.
- Cath, ce ai făcut? - Se întrebă cei trei băieți tăcuți în sinea lor.
- Nu te atingi de el! - Pe deasupra se mai răsit la el șatena dându-i drumul la mână. - Poate nu ar fi trebuit să spun asta. - După acest gând se stabili o anumită teamă în ea.
De durerea care s-a întors într-o clipită a căzut în genunchi. Chase se grăbi și o ridică, cu atenție de pe podea. Iar Mike devenea din ce în ce mai furios.
- Dacă nu ești bun ca lider măcar sunteți  uniți dar asta nu schimbă nimic! Ea v-a primi pedeapsa meritată chiar de mine, iar de tine mă ocup după aceea! - Își întoarse privirea spre Catherine care stătea sprijinită de roșcat.

Vecinul de Vizavi // Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum