Monstrul din interior

3.1K 185 6
                                    

- Băieții au dreptate. Seth mi-a acceptat și iertat prea multe greșeli. Am trădat și  părăsit haita! Cum am putut fi atât de proastă? Alt alfa m-ar fi ucis de mult timp. Și din vina mea chiar și Elliot și Tay au greșit grav față de Seth. După ce mâine va fi recunoscut oficial ca fiind liderul haitei totul se va schimba. Dă Doamne, ca Dante să nu iasă din casă. Nu vreau să îi fac rău chiar dacă ne-am despărțit. Chiar dacă e dușmanul haitei mele, al familie mele. Dar asta nu contează acum. Tot ce contează e că mâine după ore să facem o impresie cât mai bună în fața părinților lui Seth. O să  fie dificil. Și sper că părul vopsit, roșcat, a lui Chase nu o să îi deranjeze...prea mult.

- N-ai vrea mai bine să intri în casă? - Îi deranja șirul gândurilor șatenei, Dante după ce a deschis brusc ușa.
Catherine a decis să își i-a forma umană pentru a putea comunica mai ușor.
- Nu. Sunt bine, acum închide ușa și rămâi în casă. - Îl ruga cu o expresie serioasă pe față, uitându-se direct în ochii lui gri și plini de amintiri.
- Nu trebuie să te porți așa cu mine.
Aceste cuvinte au fost ultima picătură. Catherine, a explodat. Colții și ghiarele ei și-au făcut apariția și un mârâit plin de furie se auzi din gura ei.
- Cath, liniștește-te. Nu am vrut să sune așa. Eu...- Dar nu a mai putut termina. Șatena îl atacă după care el a luat o distanță destul de mare față de acesta.
Monstrul din interiorul fetei a luat stăpânire asupra ei. Nu era conștientă de faptele ei. Dorea doar să îl distrugă pe vampir.
- Trebuie să îi anunț pe ceilalți. Doar ei o pot opri. - Se gândi Dante începând să alerge spre pădure. - Mă tem că demonul care a ieșit la suprafață e mai puternic ca mine. Luna o fi de vină?

Ajunși în pădure nu adurat mult până haita lea simțit prezența.
- Ce ai făcut? - Striga revoltat Seth l-a Dante.
- Nimic. Am chemat-o înăuntru , iar după ce m-a refuzat s-a transformat. Ce i s-a întâmplat?
- Luna e vinovată. Ne dă putere dar ne poate transforma și în bestii fără inimă, bestii de necontrolat  pe durata ei sau până nu își atinge scopul. - Îl informă Tay in timp ce Chase și Seth încercau să o țină într-un loc.
- Nu înțeleg de ce nu o lăsăm să îl sfâșie după bunul ei plac și după ce își revine mergem la mine și bem? - Îi întreba Chase deja plictisit.
- Pentru că după ce și-ar reveni ne va urî pe toți pentru că am lăsat-o să facă asta. - Ii răspunse Elliot.
În momentul următor Cath a scăpat. I-a trântit pe Seth și Chase în câte un copac gros și a pornit spre Dante. Acesta a evitat cu grijă fiecare atac. Peste câteva momente lupta nu se mai purta doar într-o părticică ci în întreaga pădure. Băieții deveneu din ce în ce mai disperați dar mai ales obosiți, iar vremea nu era de partea lor. Tunetele și  fulgerele și-au făcut apariția cât au clipi din ochi, iar ploaia începu' să picure în timp ce vântul bătea cu putere. De parcă furia, durerea și ura fetei era împărtășită de natură.

Vecinul de Vizavi // Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum