- E cineva în curtea din spate. - Remarcă Catherine alunecând earul din spre ușă. - E un miros atât de cunoscut, trebuie sa aflu cine este!
Lupoaica a coborât ușor scările din lemn și a ieșit pe ușa din spate. Când a văzut "intrusul" a încremenit. Era băiatul cu ochii gri de mai devreme.
- Hopa! Un cățeluș nou sau mai bine spus cățelușă. Mă gândeam că nu ești tocmai obișnuită.
- Dante! - Îi rosti aparent numele băiatului misterios. - Ce vrei? Băieții nu sunt aici.
- Știu, am venit să îmi cunosc mai bine noua vecină care aparent e un vârcolac. În orașul ăsta nimeni nu poate fi normal?
- Spuse cel mai crud vampir al orașului. - Rosti ironic Lucy.
Catherine nu mai suporta, îi venea să sară la el. Mârâia de nu mai putea după un timp chiar lătra.
- Hai fetițo, sfâșie-mă în bucăți. - Spuse cu un zâmbet pervers pe chip.
- Asta e oficial, mă dă gata! Dar o parte din mine l-ar ucide. - Se gândi Catherine.
- Dante, e timpul să pleci. - Îi spuse Lucy.
- Acum că m-am lămurit nu mai am ce căuta aici. Ne mai vedem draga mea vecină. - Le făcu' cu ochiul fetelor și a dispărut.Catherine abia se trezise. A auzit voci de jos așa că s-a schimbat repede și a coborât. Când a ajuns în camera mare a zărit-o pe Lucy povestind cu Serh, Tay și Elliot despre cele întâmplate seara anterioară. S-a aruncat lejer pe canapea între Tay și Elliot, doar acolo fiind loc unde putea sta jos.
- Cum a fost prima transformare? - Întreba Elliot zâmbind.
- A fost foarte...intens. - Răspunse negăsindu-și cuvintele.
- Acum că ești la curent cu toate, aș vrea să îți fac o promunere. Haita noastră este încă în dezvoltare și ne-am gândit că poate ai vrea să te alături. - Îi propuse Seth.
- Ar fi minunat.
- Yey!- Se agită Tay de fericire.Peste două săptămâni, ajunsă în fața casei, Catherine iar și-a zărit vecinul de vizavi.I s-a oprit inima în loc pentru două clipe scurte.
- Are o privire atât de pătrunzătoare. Inima mea nu mai poate, bate din ce în ce mai tare.
CITEȘTI
Vecinul de Vizavi // Volumul 1
Kurt Adam3.01.2017- #8 în Vârcolaci 7.03.2017- #9 în Vârcolaci 9.03.2017- #6 în Vârcolaci