Impacarea

3.4K 212 5
                                    

Sub jetul fierbinte de apă, Catherine a putut sta liniștită cu gândurile ei.
- Oare Chase m-a adus acasă? Chiar el a fost acea siluetă în foc? Dante s-a supărat, mă va lua la întrebări imediat ce ies din baie. Ce o să-i spun? Nu vreau să îl mint dar i-am jurat lui Chase că îi păstrez secretul, are încredere în mine. A venit să mă ajute chiar dacă nu mă cunoștea.

- Ce îmi ascunde? Ce a căutat ea în foc, dar mai important este cine este cel care a adus-o acasă? - Se întreba vampirul stingând a doua țigară.
Dante a decis să nu o întrebe deocamdată nimic pe Catherine. Seara era liniștită până când a sunat soneria. Lupoaica a deschis ușa și a rămas surprinsă.
- Cath, putem vorbi? - Se auzi vocea tandră și plină de vinovăție a blondinei.
- Bine, intră.- Îi răspunse suspinând adânc.
- Bună, Dante. - Îl salută pe vampirul ce stătea comod pe canapeaua din camera mare.
Acesta nu o salută înapoi, doar își privi iubita.
- Du-te în bucătărie, bine? - Îl ruga dându-i un sărut scurt.
- Bine. Îți pregătesc cina, nu ai mâncat nimic toată ziua. - O informa ridicându-se și luând directia spre bucătărie.
Cele două fete s-au așezat pe canapea.
- Te ascult.
- Cath, chiar îmi pare rău pentru ce am făcut. Am greșit dar eu credeam că așa...lângă Seth ți-ar fi mai bine. Dar m-am înșelat. Elliot și Tay mi-au spus cât de fericită ești lângă el și cât de distrusă ai fost înainte. - Își ceru' scuze Lucy cu vinovăția văzându-se clar pe fața ei.
- Bine. - Îi răspunse sec. - Seth, ce mai face?
- A avut și zile mai bune. A jurat că se v-a răzbuna pe Dante.
- Peste cadavrul meu. Dacă îndrăznește să se atingă de un singur fir de păr de al lui, jur că eu îl omor.
- Dar atunci noi ne-am împăcat? - O întreba nesigură pe ea.
- Normal. - Afirmă îmbrățișând-o pe blondă.
- Nu stiu cum am putut să îi fac asta. Efectiv am trădat-o dar ea m-a iertat. Mă simt și mai prost acum.
- Deci corcitura aia vrea să se răzbune pe mine. Abia aștept să îl ucid. Iar Cath .. fierbe sângele în ea doar când aude că Seth vrea să îmi facă rău. - Se gândi Dante auzind fiecare cuvânt al fetelor.

La scurt timp după acestea Lucy plecă. Chiar după ce șatena a închis ușa cu cheia s-a trezit lipită de perete în brațele lui Dante și cu picioarele încolăcite în jurul acestuia.
- Te iubesc, îngeraș!
- Și eu. - Îi răspunse sărutându-l.
- Și tu, ce?
- Și eu te iubesc!
- Asta e altceva deja.
Peste puțin timp erau deja în dormitor în costumele din naștere.

- E atât de bine. Poate lucrurile merg chiar mult prea bine. Începe să îmi fie teamă de ziua de mâine. - Se gândi Catherine după care alungă toate gândurile negative.

Vecinul de Vizavi // Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum