Nu a durat mult până au ajuns în locul gândit de Dante. Era un loc destul de ascuns, undeva în interior de pădure, acel loc era un lac cu o apă curată ca lacrima.
- Îți place? - O întreba Dante zâmbind în timp ce începu' să se dezbrace.
- Da. E frumos aici. - Cred că am roșit...Ah! De ce mă holbez la zona aceea vizibil destul de mare din boxerii lui gri? Cath, adună-te!
- Hai, dezbrăcarea. Ce mai aștepți
Catherine a rămas încremenită. Nu a putut scoate nici un sunet.- Sunt un vampir de 133 de ani, am văzut destule fete în sutien și boxeri negri. - Spuse pe un ton pervers.
- De unde știi?
- Ar trebui să tragi perdelele când te schimbi. - O lămurii râzând și intrând în apă.
Șatena a oftat și a început să își îndepărteze hainele.- De ce simt că pot avea încredere în el când toti prietenii mei sunt în potriva lui? - Se întreba Catherine intrând și ea în apă.
Cei doi au stat mult și bine împreună în lac dar și pe marginea lui.
- Hai să mergem. Te duc acasă. - Spuse pe un ton serios ridicându-se de pe iarbă.
- De ce? Ce s-a întâmplat? - Îl întreba ridicându-se și ea în picioare.
- Ai tăi sigur își fac deja griji pentru tine.
- Nu ți-a păsat de asta înainte.
- Dar acum îmi pasă. Hai, i-ați bluza pe tine și să mergem. - Spuse făcând primii pași.
- Mai bine nu m-ai spun nimic.Sub fereastra camerei fetei:
- Dante...
- Ne vedem mai încolo, pitico. - Iar cu aceste cuvinte a dispărut.
Șatena urcă pe scară și intră în cameră.
- Se pare că nici nu au observat că am fost plecată toată ziua.
- Oh, ai ajuns. - Apăru' Josh din senin.
- Da. Și acum poți ieși din camera mea.
- Dar mai întâi vreau să îmi promiți că nu te mai întâlnești cu Dante.
- Nu e treaba ta cu cine vorbesc eu.
- Ba da. Ești sora mea. E de datoria mea să te protejez.
- Nu e nevoie să mă protejezi de nimeni! Când ar fi trebuit să fi alături de mine ai fost cine știe unde, așa că acum poți pleca din viața mea, dar de data asta definitiv! - Rosti șatena dând-ul afară pe Josh din camera ei, după care închise ușa cu cheia.Catherine s-a hotărât să nu petreacă seara acasă. S-a schimbat repede în ceva mai prezentabil , botine negre, cămașă albă fără mâneci, bagată în blugi albaștri deschiși cu talie înaltă și o geacă de piele neagră. Dorea să meargă la Dante dar s-a răzgândit când l-a văzut pe Tay la fereastră. Șatena l-a lăsat să intre după care au plecat împreună către casa lui Seth, unde erau deja așteptați.
CITEȘTI
Vecinul de Vizavi // Volumul 1
Werewolf3.01.2017- #8 în Vârcolaci 7.03.2017- #9 în Vârcolaci 9.03.2017- #6 în Vârcolaci