- Era să mi-o trag cu Dante dacă nu intervenea Seth. Dacă am învățat ceva de la Lucy este faptul că nimic nu se întâmplă degeaba. Când se întoarce jur că nu o mai las să plece. Cel mai rău e că nici nu o pot suna. - Se oftică Catherine întinzându-se pe pat.
- Mereu mi-a plăcut felul în care te miști în pat. - Se auzi o voce cunoscută fetei.
Când și-a ridicat privirea a rămas blocată văzând cei ochii gri pătrunzători.
- Îmi vine să îi sar în brațe și să nu îi mai dau drumul.
- Am fost în pădure și am văzut scena dintre tine și corcitura aia cu blană neagră. - O infirmă cu o expresie serioasă și neliniștită.
- E furious pe mine și nu glumește. - Se îngrijora Cath încă stând pe pat.
- Când ne-am despărțit într-un fel chiar te-am înțeles deoarece pentru un lup haita este pe primul loc. Dar acum știu adevărul, m-ai părăsit pentru Seth! Cum am putut fi atât de orb? Să-mi bag pula! - Ridică nervos tonul vocii.
- Nu țipa la mine! Nu te-am părăsit pentru Seth! Am facut-o pentru haită. Și să nu crezi că îți permit să îl faci corectură! Nu ai nici un drept să...
Dar nu a mai putut termina deoarece au intervenit niște intruși. Efectiv au intrat de peste tot. Cath a scos un țipăt scurt din cauza sperieturii.
- Suntem de la Consiliu. Catherine Darrin, ești așteptată la judecată alături de Dante Moore.În sala de judecată, aceasta fiind o sală din marmură cu mese și scaune din lemn și un covor mare și roșu în mijloc, sub pământ undeva în mijlocul pustietății. Nu era o sală foarte mare. Doar cât sîncapă două tribune și un fel de mini scenă unde stăteau două persoane pe niște scaune elegante și comode de modă veche dar unul din acestea era gol, chiar cel din mijloc. Un vampir și un vârcolac mai exact. Catherine și Dante stăteau față în față cu micuța platformă, mâinile lor fiind legate la spate cu cătușe speciale pentru a nu le putea rupe nici unul din ei. În tribune se aflau Elliot, Tay, Seth și Lucy. Iar pe partea lui Dante doi băieți, gemeni mai exact. Erau înalți, blonzi cu ochii de smarald și îmbrăcați la costum.
- Vrăjitoarea se pare că nu mai apare. Atunci să începem. - Rosti vampirul cu părul lung și castaniui și ochii negrii asemenea unui demon.- Voi doi ați ignorat și încălcat legile străvechi așa că veți plăti cu acelasi preț. Viața voastră. - Continua acesta aparent dezgustat.
- Dar puteți scăpa de pedeapsa cu moartea dacă reușiți să explicați că tot ceea ce știm este greșit. Pentru acest lucru vă puteți alege câte un așa zis avocat sau vă puteți apăra singuri. Dar orice ați alege martorii sunt obligatorii. - Îi informa vârcolacul într-un final zâmbind.
Era mai prietenos și evident mai bine-voitor decât vampirul. Acesta avea părul negru ca taciunele și tuns scurt, iar ochii căprui închiși.
- Ce alegeți? - Întreba vampirul.
Cei doi s-au uitat unul în ochii celuilalt și au dat din cap în semn aprobator.
- Alegem...
CITEȘTI
Vecinul de Vizavi // Volumul 1
Werewolf3.01.2017- #8 în Vârcolaci 7.03.2017- #9 în Vârcolaci 9.03.2017- #6 în Vârcolaci