Chiar și după sosirea profesorului Lucy și Seth susțineau în spate.
- Ce facem atunci cu ea? - Întreba Seth.
- O conving să doarmă la mine. - Răspunse Lucy.
- Dacă te atacă după transformare? - Se îngrijora brunetul.
- Știi bine că o să fiu bine. Îmi voi folosi puterile, nu o voi răni dar o să o țin într-un loc. - Explica aceasta.Lucy era o vrăjitoare, încă încăpătoare dar foarte pricepută. S-a atașat mult de Catherine așa că dorea să o ajute și să îi prezinte lumea în care trăiește ea. Lumea care depășește granițele oamenilor obișnuiți. După detenție Lucy a trecut la fapte.
- Mâine seară sunt singură acasă, tatăl și bunica mea pleacă la țară și aș vrea să dormi la mine. - Spuse cu un zâmbet călduros pe buze.
- Bine. Atunci mâine seară petrecere în pijamale la tine. - Confirmă Cath nespus de bucuroasă.Ajunsă acasă Catherine i-a dat veștile Ninei cu privire la sâmbătă seara. La început aceasta nu a vrut să o lase știind ce va urma în acea noapte dar când a auzit că nepoata ei merge la Lucy a fost de acord. Nina și-a dat seama de planul blondei și și-a încredințat nepoata ea știind că Lucy e vrăjitoare și vrea să o ajute mult.
23:46 in camera lui Catherine:
Aceasta a stat liniștită pe pat cu laptop-ul în brațe când a auzit o bătaie în geam. Și-a întors privirea și l-a zărit pe Tay așa că l-a lăsat să intre.
- Ce faci? - Întreba Tay intrân vesel pe fereastră.
- Mă simt ciudat. - Răspunse fata sperând că Tay ar pute să o ajute.
- Mai exact? - Întreba deja destul de serios așezându-se pe pat.
- Pur și simplu. Mă simt energică și îmi vine să ies și să alerg peste tot. Să...
- Te înțeleg. E ceva normal. O să fi bine. - Răspunse zâmbind.
- Bine atunci. Iar nu ai somn?
- Nu. Am văzut că nu ai tras perdeaua așa că speram că încă nu dormi.
- Oh, am uitat de ea.
- Deci, mâine seară dormi la Lucy?
- Da. Am puține emoții. Adică de când am avut accidentul nu am ieșit deloc în lume, am fost doar la magazin și la școală.
- Te înțeleg, dar nu îți face griji, va fi bine. - Încercă să o încurajeze cu un zâmbet cald pe buze.
- Da, ai dreptate , poate exagerez puțin.La scurt timp Tay plecă. Ziua de sâmbătă a trecut repede, a ajuns și vreamea ca Cath să pornească spre Lucy.
- Ai mare grijă de tine. - O ruga Nina pe nepoata ei cu un zâmbet mândru pe față și pupându-o pe frunte.
- O să fiu bine mătușă. Nu-ți face griji. - Spuse după care și-a luat geanta și a ieșit pe ușa principală.Cum a ieșit din clădire și a trecut prin grădina din față casei a observat un băiat pe o motocicletă. Era vecinul de vizavi. Era mai înalt cu un cap decât aceasta, ochii gri, păr castaniu, trup bine sculptat. Purta o cămașă gri, blugi negri și o pereche de teniși negri.
- Arată incredibil, cum de nu l-am observat până acum? Nu îi dau mai mult de 21 de ani. Oare cum îl cheamă? Dar de ce se uită la minde de parcă ar fi gata să mă mănânce? Ok, sunt super paranoică. - Se gândi Catherine urmărind băiatul cel misterois cu colțul ochiului.
Acasă la Lucy, totul a mers bine până când s-a făcut ora 00:00 . Transformarea lui Catherine a început. Durerile erau insuportabile și țipetele ei răsunau în toata casa. Seth, Tay și Elliot le auzeau din pădure, ei fiind deja în latura lor de lup. Au început să urle. Urletele lor se auzeau pretutindeni în oraș. Ar fi mers și ei la Lucy dar nu au riscati să o sperie pe fată și mai tare. Cath privea speriată în jur, voia să vorbească dar din gură, mai bine spus din bot, ieșea doar câte un lătrat. Era speriată, chiar îngrozită când s-a zărit în oglinda cea mare a lui Lucy. Cu o vrajă simplă Lucy a început să o înțeleagă.
- Liniștește-te. Știu, ești speriată și confuză, dar o să fie bine doar așeazăte și îți explic totul. - Spuse Lucy.
Cath a mai aruncat o privire în oglindă după care s-a așezat față în față cu Lucy care stătea pe marginea patului.
- Ești un vârcolac. Până acum nu ai știut de asta, eul tău lup nu s-a arătat din motive necunoscute. Acum lupul din tine a rupt granițele și a ieșit la iveală, tot ce-i posibil datorită haitelor din apropiere. Seth, Tay și Elliot sunt la fel ca tine. Seth este liderul haitei. Eu și Nina suntem vrăjitoare, iar Nina știa și ea că în seara asta te vei transforma, așa că a decis să am eu grijă de tine în momentele astea delicate. - Explica Lucy.
- Ok, este super ciudat. Dar dacă și băieții sunt ca mine, ei unde sunt acum? - Întreba Cath.
- Sunt în pădure. Nu au vrut să te sperie și mai tare.
- Înțeleg. Și cănd voi avea din nou înfățișarea mea umană?
- După ce trece luna plină. În mod normal eu nu ar trebui să te înțeleg dar cu o vrajă am reușit , așa că nu te aștepta ca alții, de exemplu un om simplu să te înțeleagă.- Clarifică Lucy zâmbind.
CITEȘTI
Vecinul de Vizavi // Volumul 1
Werewolf3.01.2017- #8 în Vârcolaci 7.03.2017- #9 în Vârcolaci 9.03.2017- #6 în Vârcolaci