Când noaptea vine

3.2K 222 7
                                    

Cei doi stăteau întinși pe patul lui Dante și povesteau despre cele întâmplate zilele trecute, dar bineînțeles Catherine a păstrat secretul lui Chase.
- Jură-mi că nu vei mai crede pe nimeni care vrea să te întoarcă în potriva mea. - O rugă Dante cu o fată de cățeluș nevinovat.
- Jur. Dar după cele întâmplate oricum nu mai credeam pe nimeni. - Îi mărturisi dezamăgită.
- Uite, Tay și blondul nu au nici o vină. - Oare o să regret asta? - Seth și Lucy au considerat că îți este mai bine departe de mine. Seth, fiind lupul alfa cei doi trebuiau să urmeze ordinele.
- Înțeleg. Te iubesc. - Îi mărturisi pentru prima oară vampirului, după care îl îmbrățișă strâns.
- Și eu te iubesc.
Nu peste mult timp lucrurile au luat o întorsătură interesantă sau mai degrabă  incitantă.

Dante a întins-o pe spate el rămânând deasupra. O sărută din ce in ce mai ușor pe buze după care trecu' la zona gâtului în timp ce cu o mână se sprijinea de saltea, iar cu cealaltă îi masa când fesa stângă, când sânul stâng. Cath respira din ce in ce mai adânc, dar nu se lăsa mai prejos. Efectiv i-a sfâșiat tricoul în două lui Dante. Acest lucru l-a facut pe vampir să se excite mai tare. Nu a durat mult ca hainele lor să ajungă împrăștiate prin cameră, iar vreo două bucăți pe hol datorită ușii deschise. El o privea în toată splendoarea ajungând ca ea să se rușineze, mai ales că nu își putea lua privirea de la membrul proeminent al partenerului. Gemetele de plăcere au umplut întreaga casă. Până și cei doi din vecini au băut o sticlă de vin roșu în cinstea lor și au luat o decizie finală.

După câteva ore de amor Cath abia mai primea aer, iar trupul ei era acoperit de pete vineții datorită mușcăturilor și atingerilor prea apăsate ale lui Dante.
- Ai obosit? - O intreba cu o expresie nevinovată dar satisfăcută pe chip.
- Nu, încerc să imit un pește pe uscat. - Îi  raspunse aceasta ironică.
Dante doar chicotii încet și o pupă pe frunte.
Dintr-o dată Catherine simți un miros cunoscut. Și-a amintit repede cui îi aparține, era Chase.
- Oare de ce s-a întors? Sigur a vrut doar să știe dacă chiar sunt bine.

Cam scurt dar sper că v-a plăcut :3 :*

Vecinul de Vizavi // Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum