La judecată 2

3.7K 234 12
                                    

- Alegem să dovedim contrariul a ceea ce credeți. - Alese Dante cu o expresie serioasă și hotărâtă pe față.
Băieții și Lucy au răsuflat ușurați auzind răspunsul dat Consiliului.
- Bine. Alegeți-vă câte un avocat. - Rosti vârcolacul.
Dante se întoarse și îl privi țintă pe unul din gemeni. Geamănul cu părul tuns pe părți și lăsat mai lung în mijloc și dat cu gel pentru a sta în spate se ridică instantaneu și ieși în față. Pe chipul lui nu se putea citi nici măcar o expresie, iar felul în care mergea drept și fără pic de tremurat, emana încredere de sine și putere.

••●Catherine●••

Pe cine să aleg? Tay s-ar bloca ușor. Dacă Lucy se enervează prea tare și-ar pierde controlul și am avea doar probleme mai mari. Elliot! Da! El este salvatorul nostru! E calm non-stop și răstălmăcește bine vorbele și faptele. Dar când mă uit la el acesta îmi face un semn ușor din cap către Seth. Dar oare de ce vrea să îl aleg tocmai pe Seth când el ar fi perfect? Dar nu zăbovesc mult și îi rostesc numele. Seth rămâne mirat deoarece și el știa că vreau să îl aleg pe Elliot. Dar totuși se ridică. Îi văd o vagă teamă în privire. Am încredere în el, mai eles că îmi este lider dar întreg trupul îmi tremură. Seth stă chiar în spatele meu la fel și blondinul în spatele lui Dante.
- Mă nunesc Seth Colton. Sunt liderul haitei de care aparține Catherine Darrin. - Se prezentă după ce vampirul din Consiliu îi făcu' semn.

- Mă numesc Josh Brooks. Sunt un prieten vechi a lui Dante. - Se prezentă și blondul care nu mai e atât de misterios.

- În regulă. Vă rugăm să ne povestiți totul de la prima voastră întâlnire până în prezent. - Ne ruga vârcolacul.
Îmi deschid gura pentru a începe sau mai bine spus povestea dar mi se pune un nod în gât și nu pot scoate nici măcar un amărât de cuvânt. Din fericire așa numitul Josh reacționează repede și începe el. Răsuflu discret ușurată și în momentul următor îi simt degetele de la mâna stângă a lui Seth încrucișându-se cu degetele mele de la mâna dreaptă după care îmi șoptește la ureche:
- Trebuie să te liniștești. Totul va fi bine. Nu le voi permite să se atingă de tine. - După aceste cuvinte îmi mângâie ușor mâna.
După acestea încetez să mai tremur. Îi strâng mâna și observ un mic zâmbet în colțul buzelor sale.

••●●••


Heii! :3 Până la urmă m-am decis să pun acum capitolul. Sper că le-am adus o mică bucurie "fanelor" lui Seth :*

Vecinul de Vizavi // Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum