Sfârșitul

3.3K 169 7
                                    

- Te-aș lua cu mine, îți jur. Dar nu pot, ți-aș pune viața în pericol pe lângă asta dacă pleci din haită nu te mai poți întoarce. Seth, și așa a încălcat prea multe reguli din vina noastră. - Îi explica mângâindu-i ușor obrazul. - De asta am fost plecat mai mereu în ultimul timp. Am încercat să evităm asta dar nu am reușit. O să încerc să mă întorc la tine cu orice preț. Dar până voi fii plecat te rog să nu...să nu ma aștepți. Vreau să fi fericită fără mine, iar asta se va întâmpla doar dacă încerci să mă uiți și  vei fii cu cel pe care îl meriți. Vei fii cu Seth, alfaul pe care îl meriți, nu cu un fugar ca mine. Ai fi o luna minunată.- Îi explică situația ștergându-i lacrimile care i se prelingeau încet pe obraji.
- Luna? Eu nu vreau să fiu o luna. Eu te vreau lângă mine, pe tine! - Îi spuse printre suspine. - Mă simt de parcă cineva mi-ar strânge inima, deja rănită, într-un pumn și ar vrea să o nimicească, încet dar dureros. Și de când plâng eu atât de mult?

O femelă vârcolac primește titlul de "Luna" dacă are ca suflet pereche un Alfa, pentru a conduce împreună haita. Ea fiind singura care reușește să îl liniștească pe alfa chiar dacă pe acesta pune stăpânire demonul din interior. Ea este de asemenea un alfa, dar fiind femelă nu poate ajunge la conducerea haitei. Ea fiind și singura care poate suporta sarcina provocată de un alfa. De exemplu, dacă o femelă beta sau omega rămâne însărcinată de la un alfa și ea și copilul într-un final vor muri.

- Știu, dar amândoi știam că ceva ne v-a despărți mai devreme sau mai târziu.- Plânge și e vina mea, din nou. Durerea mea posibil că se va sfârși în urma confruntarilor dar ea mă v-a aștepta cine știe cât timp și v-a spera să mă întorc. Dar poate lucrurile vor fi mai bine așa. Peste câțiva ani ea va îmbătrâni și pieri, iar eu voi rămâne așa. Asta este unul din puținele motive pentru care urăsc să fiu un demon al nopții, un adevărat monstru pe două picioare.

Seth fiind rugat de nenumărate ori a decis să îi lase toată noaptea împreună.

În ultimele minute în fața ușii de la intrare cei doi își luau rămas bun.
- Uite, facem așa. Peste exact jumătate de an ne reîntâlnim la lac. La ora 11 p.m. Dar până atunci nu mă vei aștepta, vei încerca să terci peste. Ok? - Îi  propuse schițând cu greu un zâmbet.
- Bine. - Și eu ar trebui să îi spun să încerce să treacă peste dar nu vreau asta. Da, știu acum ar trebui să îl las liber dar nu pot. Am ajuns să îl iubesc prea mult pentru a face asta.
Despărțirea a fost dureroasă așa că Dante a preferat să se termine cât mai repede. Catherine și-a plâns amarul restul dimineții pe umărul lui Seth până când somnul a pus stăpânire pe corpul ei.
În primele săptămâni șatena își  scufundă amarul în efortul fizic cu ajutorul haitei. Urmatoarele două transformari pentru vindecare au avut loc în aceeași zi, acest lucru epuizând-o și scăzând șansele de a se întâmpla incidente nedorite.
Dante a ajuns repede în Tokyo dar gândurile lui au rămas în Blackwood alături de inima lui chiar dacă aceasta nu mai bătea de ani buni.

SFÂRȘIT

Heii, dragii mei! :3 Și după atâtea capitole primul volum din Vecinul de vizavi s-a terminat. Sper că v-a plăcut cartea mea și vă v-a plăcea și volumul 2 care va apărea peste câteva zile. Voi posta aici anunțul. Vă mărturisesc că în volumul doi unele personaje vor pleca, dar în schimb vor apărea altele noi și vă voi povesti mai multe despre trecutul lui Dante. Deasemenea posibil să pun mai mult accent pe tradițiile și cultura vârcolacilor :*

Vecinul de Vizavi // Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum