Apariția neașteptată

4.1K 270 10
                                    

Presiunea era mare, iar Consiliul le adresa întrebări stupide și unele chiar fără noimă pentru ai încurca. Dar la un moment dat vampirul umplu paharul lui Cath și aceasta era să îi sară la gât dar Seth o ținea strâns. În acea clipă șatena se distanțase de Seth cum încerca să ajungă la vampirul din Consiliu. Atunci toți au observat că cei doi se țineau de mână. Dante era strict convins că între cei doi era mai mult decât lăsau să se vadă inițial. Dar Josh era fericit, la fel și cei din tribune deoarece puteau folosi acest lucru în favoarea lor.

Ochii fetei nu mai erau albaștri ci negri de furie, iar colții și ghiarele își făcură apariția. Mârâia și încerca din răsputeri să se elibere pentru al cotologi pe individ.
- Ce se petrece aici? - A dat năvală o femeie blondă cu gura mare în sală.
Toți au rămas mască la apariția ei. Blonda închise ușa și luă direcția spre Catherine și își așeză palmele pe obrajii ei.
- Draga mea, calmează-te. Poți să te controlezi. - Îi spuse aceasta pe un ton calm și uitându-se fix în ochii ei.
Cath își recapătă calmul și își îndreptă din nou spatele.
- Hai să vă scot catușele.- A spus vrăjitoarea desfăcând catușele cu o simplă mișcare a mâinii stângi.
- Ce crezi tu că faci?! Suntem în timpul unui proces!- Se revoltă vampirul. - Iar tu de ce râzi de data asta? - Îl întreba pe vârcolacul care chicotea.
- E nepoata ei. - Izbucni acesta în hohote de râs.
Cei din tribune s-au ridicat și au pășit în față.
- Mătușă Nina, de ce nu mi-ai spus c...
- Pentru că nu voiam să crezi că poți face orice doar pentru că eu te pot scoate din belele. - Răspunse chiar înainte ca neppata ei să termine întrebarea. - Acum plecați de aici, mașinile voastre vă așteaptă la suprafață.
După ce Catherine și Lucy au îmbrățișat-o pe Nina au pornit.

Ajungând la suprafață au observat că cerul sa întunecat deja.
- Dante asta nu a fost ceea ce a părut.
- Lasă-mă în pace, ok? - O rugă cu o voce aspră și o expresie dezamăgită pe față după care se așeză pe bancheta din spate a mașinii lui Josh. În fața stând evident gemenii.
Peste cateva momente vampirii au pornit. Lucy și haita au mai stat puțin pentru a lua aer și a se liniști. Catherine și Elliot erau la câțiva metri de ceilalți pentru a putea discuta în liniște.
- Încep să cred că Seth ține la mine și nu doar ca la o soră sau ceva de genul acesta.
- Păi, adevărul este că noi deja știm asta. Îmi pare rău.
- Idiotule! De ce nu mi-ai spus mai devreme? - Se revolta în gura mare și  lovindu-l peste ceafă.
- În primul rând, asta a durut! Iar în al doilea pentru că ne-a rugat să îți poată spune el. - O informa frecandu-și ceafa.

În câteva minute au pornit spre casă. Elliott conducea și lângă el stătea Tay. Iar în spate în mijloc Lucy despărțindu-i pe cei doi din rugămintea șatenei.
- Seth ține la mine într-un alt fel decât  credeam până acum, iar eu nu știu. Momentan mă pot gândi doar la Dante și la faptul că este foarte furios pe mine. Deocamdată mă voi preface că nu știu și voi incerca să ignor faptul că Seth are sentimente pentru mine. - Se gândi lăsându-și capul pe umărul lui Lucy.

- Seth v-a plăti cu vârf și-ndesat pentru asta! A profitat de situația noastră dificilă și mi-a luat-o, mi-a luat-o pe Cath și o vreau înapoi. - Se aprofundă Dante în gândurile de răzbunare.

Peste câteva ore Catherine nu avea somn. Nu se putea gândi decât la Dante, la expresia lui dezamăgită și nervoasă chiar înainte de a pleca.
Și-a luat inima în dinți și în pijamale trecu' strada și a bătut la ușa vampirului.
- Acum nu mai pot da înapoi. Știe că sunt aici. - Se gândi dupa care ușa se deschise.
Cath simțea cum încep să îi tremure picioarele dar asta nu a oprit-o să intre.
- Înainte să vin stătea evident în pat deoarece are părul nearanjat și fără pic de fixativ. E așa drăguț cum arată după ce facea baie sau se trezește. Îmi vine să  plâng dar trebuie să mă abțin!
- Ce vrei? - O întreba sec închizând ușa în urma ei.
- Trebuie să vorbim. - Îi răspunse aceasta serioasă și cuprinzând mai multă încredere de sine.
- Noi doi nu mai avem despre ce să discutăm. - Nu vreau să îi vorbesc în felul acesta, nu vreau să o resping dar trebuie să aflu dacă chiar nu este nimic între ei doi.
- Uite, nu e nimic între mine și Seth. Mă ținea de mână doar ca să mă liniștească pentru că știa că dacă mă agit prea tare sunt șanse să fac un atac de panică. Iar în pădure mi s-a încurcat limba în gură. - Ii explica Cath situatia. - Ok, nu țipă deci este posibil să mă creadă.
- Și acum ce ai vrea de la mine? - O întreba pe același ton rece, sprijinindu-se de perete. - Pe mine mă doare că îi vorbesc așa.
- Să nu mai fi supărat pe mine, să nu mă mai ignori. Aata vreau! - Rosti pe un ton ridicat dând drumul, neintenționat la șuvoaie de lacrimi.
Dante a cuprins-o strâns la pieptul lui știind că aceasta spunea era adevărul.
- Îmi pare rău că m-am îndoit de tine.- A spus ridicându-i ușor bărbia cu un deget și lipindu-și puzele de ale ei, limbile lor luptânsu-se pasional pentru teritoriu.

Vecinul de Vizavi // Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum