La direcțiune

7.1K 398 13
                                    

Ziua următoare pe unul dintre holurile școlii cele două fete povesteau.
- Nu ai dormit aseară? - O întreba Lucy pe Catherine care era sprijinită de dulapul ei.
- Ba da, dar nu destul. - Răspunde căscând.
- Hai, trezirea! - Spuse zgâlțâind-o pe adormită. - Uite cine vine.
Cea care se apropia de fete era Miranda. Avea o eșarfă la gât, nu a scăpat fără urme după cele întâmplate ziua anterioară.
- Atât îi trebuie să îmi facă iar gură pentru că de data asta o dau de pământ. - Se enerva Cath.
- Doar liniștește-te. - O ruga Lucy.

Miranda a vrut să meargă la cele două fete dar în spatele acestora îl zări pe Seth și schimbă direcția spre el. Lucy și Catherine erau curioase de ce vorbesc cei doi așa că au rămas acolo și ascultau privindu-i discret.
- Bună, Seth! - Salută Miranda.
- Hei. - Salută înapoi pe un ton rece.
- M-mulțumesc că m-ai scos ieri din ghiarele acelei nebune și în semn de mulțumire aș vrea să îți pregătesc cina. - Se fâștâși Miranda în fața lui Seth.

Între timp Lucy o ținea pe Catherine de mână pentru a o calma. O durea cum șatena o strângea cu putere dar rezista fără un sunet. Dintr-o dată lângă ele a apărut Tay alături de Elliot care erau curioși de cele întâmplate.
- Nu mai tremura în fața mea. - Spuse Seth pe un ton sec și fără chef.
- Bine. Atunci ai vrea să vi astăzi seară la mine pentru a lua cina? Mai ales că după cele întâmplate dementa aceea nu a mai îndrăznit nici să se uite la mine. - Zâmbi Miranda.
Catherine era la nici măcar un metru de ea după ce aceasta terminase propoziția, pentru a sări la bătaie dar Tay o ținea din spate de cele două brațe.
- Îți arăt eu dementă cârpă mincinoasă! Cum te prind cum te f*t în gură! - O amenințase Cath aproape cu spume la gura.
Miranda se speriase și se trase mai aproape de Seth. Acesta a făcut un pas mai în spate. Miranda se poziționă în fața lui Catherine, care încă era ținută de șaten.
- Ești penibilă. - A spus încrezătoare.
Cum terminase de rostit propoziția se trezise pe podea. Lucy i-a dat o palmă de toată frumusețea.
- Cum îți permiți să.... - Incepu Lucy.
- Ce se petrece aici? - Întreba nervos directorul.
- Ei sunt de vină d-ule director. M-au atacat fără motiv. - Spuse ridicându-se de pe podea.
- Voi cinci, la mine în birou. Acum! - Ordona directorul către cele două fete și cei trei băieți.
- Nu uita ce ți-am promis, zdreanță. -Îi aminti Catherine de amenințarea făcută cu câteva minute în urmă.

Miranda nu a fost luată la rost datorită faptului că directorul îi era unchi. În biroul directorului fetele și Tay au încercat să îi explice situația dânsului dar fără rost. Elliot și Seth nici nu s-au obosit știind că directorul oricum nu îi va crede.
- Detenție, mâine după ore in sala 13. Să nu îndrăzniți să nu vă prezentați! Acum, plecați de aici.
Cu aceste cuvinte tinerii au părăsit biroul. Pe hol Catherine și-a cerut scuze pentru că și ei au primit detenție din simplul fapt că se aflau acolo.
- Nu-i nimic, nu ai de ce să îți ceri scuze. A meritat din plin pentru a vedea-o pe Miranda primind ceea ce merită. - A spus Elliot cu un zâmbet larg pe buze.

Acasă, Catherine a decis să îi povestească totuși mătuși sale cele întâmplate la școală și în ziua precedentă.
- Catherine, nu te îmbunătățesc pentru că știu cât de insuportabilă este familia Smith dar nici chiar așa.
- Îmi cer scuze mătușă. - Spuse aplecându-și privirea.
- Nu mai contează. Ce a fost a fost dar spune-mi te rog, ai învățat-o minte bine ieri? - Întreba râzând Nina.
- Da, da am păruit-o bine. -Răspunse Catherine râzând dar totuși într-un fel mirată de întrebarea și reacția mătuși ei, deoarece știa că părinții ei sigur au fi pedepsit-o, mai bine spus mama ei, tatăl ar fi râs la fel de copios ca Nina.

Vecinul de Vizavi // Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum