- Nu vă oblig să faceți așa ceva. - Îi informă Seth aprinzâdu-și o țigară. - Mai ales că suntem în minoritate, iar fără Cath suntem și mai puțin. Vom pierde.
- Nu-i adevărat! Poate nu suntme la fel de puternici dar suntem mult mai agili și le cunoaștem fiecare mișcare dar ei nu. De când ne-am separat de ei am învățat trucuri noi. Îi putem lua cu ușurință prin surprindere.
- Elliot are dreptate. Pe lângă asta până ajung ei, eu mă pot vindeca. Nu va fii usor dar pot reuși. - Afirmă Catherine.
- Deci am stabilit. Dacă aduce haita noi luptam. Iar eu mă voi ocupa personal de recuperarea ta. - Îi informă Chase hotărât și sigur pe el.
- Îmi pare rău că eu nu va pot ajuta cu nimic. - Își ceru' scuze blonda, ațintindu-și privirea spre podea.Legile privind conflictele dintre haitele de lupi sunt stricte. Nimeni nu are voie să intervină, dar totuși dacă acest lucru se întâmplă, iar consiliul află cei implicați vor fi uciși.
La scurt timp toți au plecat acasă, mai puțin Catherine care a rămas în grija lui Seth.
- Trebuie să vorbim. - A spus ea.
- Știu. - Aprobă așezându-se lângă ea. - Am făcut o greșeală imensă punându-te să îl sechestrezi pe Dante și să îți ordon să îl omori dacă iese din casă. Eu...
- Termină. Toți facem greșeli. Să fii liderul unei haite, mai ales al nostru este o adevărată provocare, iar tu încă ești la început. Pe lângă asta eu ți-am făcut destule probleme încă de la început, chiar și acum. Dacă nu ar fi fost incapacitatea mea de autocontrol nu s-ar fi întâmplat nimic din toate astea, iar părinții tăi ar fi fost mândri de tine. Iartă-mă.- Îi explica șatena cu lacrimi în ochi. - De ce reacționez așa? Poate este și din cauza durerilor.
- Nu plânge, te rog. - O rugă trăgând-o ușor la pieptul său. - Tot ce a fost a trecut și nu mai contează. Iar peste asta vom trece împreună și nu uita, nu este sigur că va trebui să luptăm.
- Ai dreptate. Seth, ce s-a întâmplat cu Dante?
- Nu știm. După ce te-a scos din prăpastie a plecat fără nici un cuvânt.
- Înțeleg.- După o scurtă pauză a continuat.- Dacă acum ai să faci orice, ce ar fi?
- Închide ochii.
După ce Catherine și-a închis ochii, Seth i-a atins lin buzele cu ale sale. Atât de ușor în cât s-ar fi putut spune că nici nu sa întâmplat.Peste câteva ore recuperarea a început în camera goală, izolată fonic a lui Seth.
- Hai! Trebuie să poți.
- Nu! Nu pot, mă doare mult prea tare, Chase. - Îl contrazise pe roșcat printre suspine, întinsă pe jos.
- Atunci încercăm alt fel. - O informă pe un ton mult mai calm.
Roșcatul își aruncă tricoul pe podeaua goală și se puse deasupra șatenei.
- Chase c...- Dar aceasta nu a mai apucat să termine deoarece buzele ei se uniră într-un sărut cu cele ale lui Chase.
- Dacă nu merge din voință pură apelăm la instincte. Asta l-a salvat și pe fratele meu cu ani in urmă. - Îi comunica, după care o sărută din nou dar mai cu calm și mult mai senzual.
Peste câteva momente acesta a început să coboare la zona gâtului în timp ce mâinile lui acopereau trupul șatenei cu atingeri fierbinți. Durerile nu au dispărut ba chiar din contră, dar ochii ei deveniră sângerii, iar ghiarele și colții și-au făcut apariția încetul cu încetul. Cu o ghiară roșcatul îi despica ușor în două bandajul din zona andomenului și îl îndepărtă.- Stai! Vrea sa mi-o trag cu el?! Simt cum venele, întreg trupul îmi poate exploda în orice secundă, dar metoda lui funcționează. Încet mă transform, iar durerile sunt mult mai suportabile. Oare Seth știe de asta? Mă îndoiesc.
- Eu vreau să o excit, să îi provoc plăcere dar ei îi iese de minune chiar dacă eu fac totul. Nu am voie să îmi pierd capul. Bine că, camera e izolata fonic, alt fel cred că tot orașul ar auzi gemetele ei și până acum i-am dat jos doar o parte din bandajul de sus, cum v-a reacționa dacă trec la ultima "etapă"? Îi prind mainile deasupra capului, știu că suferă din cauza acestui gest dar totuși se excită și emoționează mai tare. Se pare că îi place să fie ea persoana dominată când vine vorba de sex.
CITEȘTI
Vecinul de Vizavi // Volumul 1
Werewolf3.01.2017- #8 în Vârcolaci 7.03.2017- #9 în Vârcolaci 9.03.2017- #6 în Vârcolaci