Sentimente rămase

3K 201 5
                                    

După ce îi observă pe cei trei sării de pe stâncă, chiar între ei. Săreau și se bucurau de parcă dansau.
- De mult timp nu m-am mai simțit atât de bine, atât de liberă. Simt că aș putea alerga și urla toată noaptea.
- I-a fost dor. Dar mai ales de Seth. Efectiv s-a certat și despărțit de Dante dar este mult mai fericită alături de noi. - Se gândi Tay, uitându-se cum Cath se joacă dea prinselea cu Elliot și Seth.

Între timp la Dante:
- Nu aș fi crezut, tocmai ea să mă trădeze și tocmai după ce abia ne-am împăcat. Într-un fel chiar regret că am făcut-o zdreanță, nu merita. Dar Chase, cum îl prind cum îl f*t în gură! Nu va scăpa nepedepsit din jocul ăsta. Nu am vrut să îi fac rău la început dar acum că a amestecat-o pe Catherine în asta nu mai am de ales. Iar Seth, nu mă pot atinge de el. Dacă ne-am lua la bătaie haita nu l-ar lăsa să lupte singur. Nu am nici o problemă cu Tay și Elliot, pentru că ei au fost cei care ne-au susținut și ajutat la început și mai e și Cath, nu aș fi în stare să o lovesc. Sau chiar dacă nu ar fi ei aș avea de aface cu Lucy, o vrăjitoare puternică. Oare chiar am pierdut-o definitiv? Aud că e fericită cu ei.

Nu peste mult timp Elliot și Tay au plecat la treaba lor. Catherine și Seth și-au luat forma umană și s-au așezat istoviți sub un copac.
- Nu m-am mai simțit atât de bine de la primele transformări. - Îi mărturisi ea.
- Te înțeleg.
Cei doi au mai stat de vorbă cât au stat discutând despre cele întâmplate zilele trecute și au decis să se întreacă în forma umană până la casa lui Seth.
Într-un final au ieșit la egalitate și au intrat în casă, iar Cath s-a aruncat direct în patul frantuzesc și moale din camera lui.
- Sinceră să fiu mi-a fost foarte dor de patul ăsta. - Îi mărturisi încercând să găsească cea mai bună poziție.
Auzind acestea și observând mișcările provocatoare ale fetei sării în pat lângă aceasta. Șatena și-a pus capul pe pieptul liderului ei, iar acesta o îmbrățișă cu o mână.
- Dacă nu ar fi fost Dante, acum totul ar fi fost diferit. Aș fi reușit să te fac fericită.
- Dar mă faci fericită. - Îl întrerupse ridicând ușor capul și uitându-se la el. - Cât timp eram certați simțeam că nu mai rezist de dorul tău. - De ce i-am mărturisit asta? Cath! Ce dioată poți fi!
- Dar nu te fac fericită în modul în care aș vrea eu. Și chiar dacă ți-a fost dor de mine, nu o să simți niciodată ce simt eu pentru tine.
- Mai știi acum câteva săptămâni, pe când noi doi locuiam la Elliot și a fost seara aceea în care ne-am sărutat, aproape ca ne-am ș...
- Da, îmi amintesc.
- Și ți-am spus că sunt confuză. Asta nu s-a schimbat. Chiar dacă s-au întâmplat toate acele lucruri nu am încetat să am sentimente pentru tine.

În acel moment tot ce își dorea brunetul era să o sărute dar nu. S-a abținut și a pupato pe frunte.
- Știu că nu e bine ce fac. Efectiv sar de la unul la altul, trebuie să iau o decizie. Seth nu merită să mă joc așa, chiar dacă nici eu nu vreau acest lucru. Dar ce să fac? Încă nu am fost într-o situație de acest gen. Cred că ar trebui să mai aștept doar puțin, până văd cum decurg lucrurile.

Vecinul de Vizavi // Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum