- În Dante. - Îi răspunse puțin bâlbâită.
- Cred ca ai vrea să știi ce e acum cu prietenii tăi, nu?
- Nu știu, poate.
- Haide. - O chema ridicându-se în și sărind de pe stâncă.
Era deja întuneric așa că puteau umbla prin oraș aproape neobservați. A dus-o în spatele casei lui Tay, unde acesta și Elliot stăteau pe verandă discutând.- Știam, știam că așa va fi dar blonda aia și idiotul de Seth nu ascultă de nimeni! Sper că sunt mulțumiți acum. - Se enerva în continuare Elliot.
- Încearcă să te liniștești. Catherine e fată mare, poate avea singură grijă de ea.
- Știu dar tot nu e bine așa...Cath e foarte tulburată acum, poate fi un pericol public. - Spuse bând ultima gură de alcool din pahar.
- Aparent nu doar eu o dau pe alcool de-o vreme încoace. - Se gândi șatena dându-și seama că celor doi chiar le pasă de ea.
Dar dintr-o dată se auzeau niște sunete devastatoare.
- Dante iar incepe.- Remarcă Tay.
De când sa întâmplat ce sa întâmplat Dante a ajuns să își devasteze casa datorita scrizelor de furie. După acestea Chase o îndrumă pe Cath să meargă la Dante după care îi dădu' instrucțiuni clare unde să se întâlnească ziua următoare și a dispărut ca prin magie.Catherine având încă forma de lup, se ridică pe lăbuțele din spate și privi pe fereastră. Dante stătea pe canapeaua din camera mare, aceasta fiind singurul obiect intact din încăpere. Brusc vampirul și-a ridicat privirea și o zării. Aceasta s-a speriat, încă nu l-a văzut niciodată atât de plin de furie. A vrut să fugă, totuși s-a oprit fiind ținută în loc de sentimente. Dante stătea în tocul ușii iar Catherine cu fața spre el. După acestea șatena începu' să se apropie cu pași mărunți spre el. Ajunsă la jumătate de drum, și-a luat forma umană alergând spre el și sărindu-i în brațe.
- Îți jur că nu te mai las niciodată! Unde ai fost? Ești murdară.
- Am făcut o plimbare.
- Acum contează doar că te-ai întors.
- Am fost plecată doar o zi. - Spuse ridicând din sprânceana stângă.
- Nu contează. - Îi răspunse sărutând-o. - Tot ceea ce contează este că acum e cu mine și nu o mai las nici de ar fi să mor!
- E ciudat într-un moment mă tem de el, iar în celălalt nu mai vreau să îi dau drumul. În concluzie iubirea îl tâmpește pe om.La Elliot și Tay:
- S-a întors. - Remarcă Elliot cu un mic zâmbet în colțul gurii.
- Da. În sfârșit putem sta liniștiți.
- Dar până când? Seth v-a încerca să o recupereze și atunci va începe cu adevărat războiul.
- Ai dreptate. Iar atunci v-a trebui să alegem de partea cui stăm.
- Va fi o decizie grea. Haita sau dreptatea?
CITEȘTI
Vecinul de Vizavi // Volumul 1
Werewolf3.01.2017- #8 în Vârcolaci 7.03.2017- #9 în Vârcolaci 9.03.2017- #6 în Vârcolaci