"Te iubesc!"

4.1K 234 9
                                    

La scurt timp sa lăsat liniștea care nu a durat mult timp deoarece telefonul Catherinei a început să sune.
- E Seth? - Întreba Tay curios.
- Da.- Afirmă cu un gol în stomac după care răspunse la telefon. - Alo?
- Cum te simți? - Trecu' direct la subiect brunetul. - Cath, răspunde-mi!
- Sunt-sunt bine. - Îi ieși cu greu printre buze. - Îmi tremură vocea, dar de ce? Eram bine acum un minut. Aud pe vocea lui, e grăbit și îngrijorat dar mai ales furios. Iar acum s-a oprit din drum.
- Cath, nu mă minți. - O rugă acesta pe un ton mai calm.
- Unde ești? - Îl întreba ignorându-i cererea.
- Imediat la Dante.
- Nu! - Izbucni aceasta. - Nu te duce la el. Hai aici! - Începu' să se panicheze.
- Cath...
- Nu mă lua cu "Cath"! Treci aici, acum! - Ridică tonul neobservând mirarea celor din jur. - Sper că m-am făcut înțeleasă.
- Da sefa, vin acum. - Îi răspunse cu un mic rânjet în colțul drept al gurii și inchise telefonul, după care schimbă direcția.

- Ești periculoasă. - Izbucni Elliot în hohote de râs după care și restul.
În câteva minute a apărut liderul. A intrat val vârtej pe ușă după ce Lucy îi deschise ușa și o îmbrățișă pe Catherine.
- Oare chiar mi-a fost dor de el? Adică l-am văzut ieri, e imposibil. Dar îmi face bine să îl văd, să îi simt parfumul cel scump dar mai ales să mă strângă cu putere la pieptul lui.
După ce s-au îndepărtat Seth s-a așezat lângă ea și și-a aprins o țigară. A aflat de cele întâmplate dintr-un mesaj primit de la Tay.
Urmatoarele zile șatena și Seth și-au petrecut zilele și serile împreună în apartamentul lui Elliot, el fiind la Tay. Toate astea pentru al ține pe Dante și gemeni departe de Catherine chiar dacă vampirul a dorit să o vadă și să vorbească cu aceasta. Chiar și la școală era sub supraveghere non-stop, în pauze sub a lui Seth iar în ore a lui Tay și  Lucy.

În garsonieră, ora 22:34:
Cei doi stateau în pat și râdeau de zori.
- Ce mare grijă ai tu de mine. - Îi spuse cu un zâmbet larg pe chip. - Și tu poți să îmi spui orice.
- Absolut orice? - Întreba acesta serios.
- Da. Deci, ce ai de mărturisit? - Afirmă după care își înclină puțin capul în dreapta.
- Te iubesc! - Îi mărturisi și o sărută lung și pasional.- Știu că poate nu este momentul cel mai potrivit dar am așteptat destul cu asta. - Îi explica punând-o la el în brațe dintr-o mișcare ușoară, iar ea își încolăcii picioarele în jurul lui.
Catherine a rămas fără cuvinte. Și înainte era confuză dar atunci chiar nu mai știa ce să facă. Dar dintr-un fel de reflex îl sărută înapoi.
- Nu prea știu ce...- Începu' aceasta dar a fost întreruptă când brunetul o îmbrățișă strâns..
- Știu. Dar trebuia neapărat să afli ce simt pentru tine.
- Da, e mai bine așa. - Afirmă lingându-l ușor pe gât.
Brunetul o sărută apăsat și o întinse pe pat, el rămânând deasupra.

- Știu că nu e bine ce fac. Dar nu rezist, inima mea e împărțită în două părți egale. Nu credeam că e posibil să iubești doi oameni odată și la fel de mult, până acum. - Se gândi Catherine în timp ce Seth o acoperea cu săruturi fierbinți și începea să își strecoare mâna pe sub maieul ei alb. Aceasta scoțând câte un geamăt de plăcere în timp ce ea îi zgâria abdomenul, mai ales când o mușca de gât.

Heii!! :* Scuze că a durat atât. Sper să vă  placă :3 <3

Vecinul de Vizavi // Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum