Confruntarea

3.9K 248 14
                                    

Peste o oră cei doi stăteau în pat.
- Cine sunt gemenii care erau cu tine la proces?- Îl intreba Catherine.
- Sunt frații Brooks. Cel care mi-a fost avocat este Josh, iar bosumflatul este Mike.
- Nu prea ii plac lupii.- Menționă ea.
- Nu, dar nu este o persoană rea și știe că ești sub protecția mea așa că nu te v-a răni în vreun fel. - O informă sarutând-o pe frunte.

Acea seară au petrecut-o împreună, dar în ciuda săruturilor și atingerilor fierbinți cei doi nu au făcut vreun lucru care ar implica datul hainelor jos. Dante era surprins de cât de bine a reușit să se stăpânească.

Dimineață, Catherine s-a trezit singură dar în camera mare simțea mirosul cuiva străin. Ieși din cameră, coborî scările și a luat direcția spre camera mare. Acolo îl zări pe Mike care tocmai își termina cafeaua de dimineață.
- Unde este Dante? - Îl întreba pe Mike care evident ar fi dorit să se regăsească la ea.
- A plecat cu Josh să rezolve niște treburi. Fi atentă la mine, nu o să mă prefac că te simpatizez așa că mai bine nu ne vorbim. - Clarifică Mike situația  - Javră.- Murmură într-un final acesta dar Cath-a auzit și a îmceput să mârâie la el.
- Țineți botul murdar închis. - Aceste cuvinte au fost ultima picătură.
Catherine i-a sărit la gât și începu' lupta. Nedorind să atragă atenția s-au retras în adâncul pădurii, iar confruntarea a început. Erau agili și puternici dar după un timp Mike a reușit  să o pună la pământ pe lipească. A cuprins-o de la spate, ea fiind în forma de lup și a început să o strângă cu putere.
- Simt presiunea, simt cum coastele mele pot ceda în orice moment. - Se gândi scoțând un scâncet scurt dar plin de durere.
- De mult nu am mai fost atât de nervos. Știu că i-am spus lui Dante că mă voi controla dar nu pot. Fata asta mă scoate din minți! Nu înțeleg, cum poate fi îndrăgostit de ea. - Se întreba Mike între timp.
Dar nu a mai durat mult căci Lucy și Tay și-au făcut apariția, iar Mike a trântit-o la pământ pe Catherine, aceasta luându-și forma umana. Tay a luat-o în brațe.
- Îi transmit lui Dante că nu mai are ce căuta în preajma ei. - Îi spuse Lucy blondinului încercând să pară calmă după care au dispărut luând direcția spre oraș. Ei deja știind cele întâmplate noaptea trecută, datorită faptul că Tay a văzut când șatena a mers la el.
Au dus-o la Elliot, unde le-a povestit cele întâmplate și au fumat o țigară.
- Cum să te lase singură cu un ucigaș de vârcolaci?- Se revoltă Lucy în continuare.
- Dacă Seth află, îi v-a ucide. - Menționă Elliot calm ca în totdeauna și bând o gură de cafea.

Vecinul de Vizavi // Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum