-21-

237 34 1
                                    

لیام میتونست قسم بخوره که لحظه‌ای برق چشم‌های مرد خاموش شد و بعد از چند لحظه نگاه مرد، رنگ متفاوتی به خودش گرفته بود!

+"تکرارش کن."

نگاه سنگین و شهوتناکی که تا مغز استخوانش نفوذ میکرد مستقیم به چشم‌هاش خیره بود و لیام به وضوح متوجه برق زدن رگه‌های زرد رنگ عنبیه‌های مرد شد.

-"فقط یکبار اجازه شنیدنش رو داش-"

+"تکرارش کن لیام!"

-"آ-آلفای من.."

قفسه سینه مرد به سختی حرکت میکرد و لیام متوجه غلیظ‌تر شدن حجم فرومون اطراف شد.

"دوباره!"

مرد با چنگ زدن به گوشت نرم پایین‌تنه پسر غرید و لیام با احساس خفگی‌‌ای که به یکباره با فرومون‌های شدت گرفته آلفا احساس میکرد، قطره اشک کوچیکی مژه‌هاش رو خیس کرد.

-"آ-آلفای من- ف-فرومونات!"

+"فاک."

بدن لیام با فشرده شدن بین دست‌های مرد قفل تشک شد و لب‌های درشت و سرخ رنگ پسر بار دیگه اسیر زبون تشنه و دندون‌های دردنده مرد شدند.

-"اممم.."

با مکیده شدن لب‌های زخم شده‌ش، ناخون‌های کوتاهش رو توی شونه‌های زین فرو کرد و جلوی خودش رو برای کنار پرت کردن مرد گرفت!

زبون گرم و مرطوب زین روی زبونش کشیده میشد و پسر با احساس تحریک شده‌ن دوباره‌ای که داشت تجربه میکرد، کمرش رو برای برخورد عضو‌های برهنه‌شون بالا داد.

+"هوممم.."

عضو همچنان سفت شده مرد با کشیده شدن به رون‌های خیس از اسلیک پسر، موجی از احساس لذت رو به زین منتقل میکرد و مرد با شدت بیشتری، تیکه گوشت شیرین بین لب‌هاش رو دندون زد و فشرد.

گوشه چشم‌های پسر از اشک خیس بودند و ریه‌هاش برای دریافت ذره‌ای اکسیژن بهش التماس میکردند، اما آلفای وحشی شده قصد عقب نشینی نداشت!

ناله معترضش بین صدای خیس کشیده شدن لب‌ها و زبونشون بهم‌ دیگه خفه شد. لیام با حس نفسی که به سختی بالا میومد، مشتش رو روی بازوی زین کوبید و با فشاری که به شونه‌هاش آورد، سرش رو از خودش فاصله داد.

-"ل-لعنتی! هاح‌‌..داشتی خفم میکردی!"

پسر با سرفه‌هایی که بین جمله‌هاش آزاد میشد به زبون آورد و مرد بار دیگه سرش رو برای به دام انداختن لب‌های پسر پایین آورد، اما لحظه آخر، دست پسر روی دهانش قرار گرفت و زین با اخم کمرنگی به چشم‌های شوکه پسر خیره شد.

-"دیوونه شدی لعنتی؟ دست از سر لب‌هام بردار و چیز دیگه‌ای رو‌ برای خوردن پیدا کن!"

Nemo (ziam)Where stories live. Discover now