"Bir tane daha içelim mi?" Asi Alaz'ın teklifini biraz düşündü ve onayladı. Telefonunu yanına almamıştı ama kimsenin kendisini arayacağını sanmıyordu zaten.
Bu kez Alaz kendi cebinden bir paket sigara çıkardı. Bir tane Asi'ye uzattıktan sonra bir tane de kendisi için aldı. Önce kendi sigarasını yaktı ve ellerini motorun üstünde oturan Asi'nin iki yanına koyarak üzerine eğilip onun sigarasını kendi yaktığı sigarayla yaktı.
Alaz sigaralarını içerken pozisyonunu bozmayıp Asi'nin dibinde kaldı. Asi Alaz'ı incelerken onun da kendisini incelediğini fark etti ama Alaz'ın gözlerinde çok garip bir şey vardı. Hem gözleri parlıyordu hem de Asi'nin anlam veremediği bir ifadeye bürünmüştü.
"Senin gözlerinin rengi ne güzel Alaz... Gece daha farklı parlıyorlar hatta."
"Geceyle alakası yok onun."
"Nasıl?"
Alaz sigarasından derin bir nefes alıp havaya doğru üfledi. "Boş ver."
Asi bir şey demeden kafasıyla onayladı ve sigarasını içmeye devam etti. İkisi de aynı anda bitirdiğinde Asi motordan indi ve Alaz yerine yerleştikten sonra da arkasına geçti. Eve dönüş yolunda kafasını yan yatırarak Alaz'ın omzuna koydu ve yolu izlemeye başladı.
Asi ve Alaz malikaneye vardıklarında Yaman'ın bahçede olduğunu gördüler ve Asi az da olsa gerildiğini hissetti. Kimsenin kendisini aramayacağını düşünse de telefonu yanında olmadığı için Yaman muhtemelen merak etmişti kendisini.
Motordan indiğinde Yaman'ın bakışlarını görünce ne kadar sinirlendiğini anladı. Yaman Asi'ye ve Alaz'a baktı bir süre.
"Neredesin sen Asi? Evin her yerinde seni aradım, telefonunu da odada bırakmışsın. Korumalar söylemese mahalleye kadar gidecektim."
"Alaz motora biniyordu, bir tur atalım dedik-"
"2 saat mi sürdü tur atmak?" Yaman sesini yükseltince Asi mahcubiyetle Alaz'a baktı çünkü bu bağırığın hedefi biraz da Alaz'dı.
"Alaz ben çok teşekkür ederim bu gece için... Şimdi bize biraz izin verebilir misin?" Alaz da aynı öfkeyle Yaman'a bakıyordu ama Asi'nin sesiyle kendine gelip hiçbir şey demeden eve girdi.
"Ne bağırıyorsun sen bana kardeşinin yanında? Tesadüfen çıktım dışarı Alaz'ı gördüm, motora binmeyi merak ettiğim için de bindim arkasına gezdik. Evde çok sıkılıyorum ne yapabilirim? Telaşlanmakta haklısın ama başkalarının yanında azarlayamazsın beni."
"Asi-"
"Bir daha sakın, Yaman..." Asi işaret parmağını kaldırıp sevgilisinin yüzüne doğrulttu. "... bana sesini yükseltirsen tepkim çok daha farklı olur."
Asi hiçbir şey söylemesine izin vermeden Yaman'ın yanından geçip eve girdi.
*
Asi sabah uyandığında daha kahvaltı saati gelmediği için elinde telefonuyla yatağında yatıyordu. Karşısına çıkan bir reklamdan sonra bir mağazanın internet sitesine takılı kalmıştı ve elbiselere bakıyordu.
Kapısı tıklatıldı ve gel sesinden sonra Alaz kapıdan kafasını uzattı.
"Gelebilir miyim?" Asi yatağında doğruldu ve sırtını yatağının başlığına yaslayarak Alaz'a gelmesini söyledi.
Alaz elinde bir dal kırmızı gül ile yatağına oturdu. Asi ona şaşkınlıkla bakarken Alaz gülü Asi'ye uzattı.
"Bu ne için?"
"Bahçede gördüm... Aklıma sen geldin."
Asi yüzünde büyük bir gülümsemeyle Alaz'ın uzattığı gülü aldı. Asi gülünü koklarken Alaz'ın gerdanındaki boncuklu kolyeyi incelediğini fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the great war | aslaz
Teen FictionKurtarıcısına aşık olan Asi, aşkına karşılık bulduğu bir evrende yine de Alaz'a aşık olur muydu?