Bölüm 30

1.6K 126 191
                                    

Öncelikle bu bölüm bu kadar geç geldiği için üzgünüm ve sabırla bekleyenlere de teşekkür ederim 🥲 Bu kadar geç gelmesinin sebebi aslında başta final yapacak olmamdı ve kendim de veda etmek istemediğim için uzadıkça uzadı sonra kendi kendime final yapma o zaman dedim ve bölümü normal bir bölüm gibi yazdım... Aceleyle final yapıp havada kalan bir şeyler olmasını istemiyorum o yüzden bölümlerin gelme süresi uzuyor yine sabırla bekleyenlere teşekkür ederim 🩷

------------------------------------------------------

Rüya'nın kurduğu cümleye cümlenin muhatabı Asi de dahil hiç kimse bir anlam veremezken ortamda buz gibi bir sessizlik oluşmuştu. Bu sessizliği ufak bir kahkaha atarak Neslihan böldü ve elini yanında oturan Rüya'nın omzuna atıp uyarı verircesine sıktı. ''Çok şakacısın Rüyacığım.''

Rüya kadına ters ters bakarak omzunu kadının elinden kurtardı. ''Sen zaten her zaman küçük oğlunun yediği haltları örtersin Neslihan teyzecim - ama kabul edelim bu seferki gerçekten zirveydi.''

''Asi ne saçmalıyor bu yine?'' Yaman hışımla Asi'ye dönüp bir cevap beklerken Asi resmen deja vu olduğunu hissediyordu.

''Asi ve Alaz sevgili.'' diye anında cevap verdi Rüya Yaman'a. ''İki kardeşi aynı anda idare etmiş mi onu tam tespit edemedim ama çok bir şey değişeceğini de düşünmüyorum açıkçası.''

''İftira atmasana kızım.'' Asi yanında oturan Cesur'un ani çıkışıyla şaşkınlıkla ona baktı. ''Yaman bu kızın gözü var sende en başından beri... O yüzden Asi'ye iftira atıyor işte.'' Cesur sandalyesinden kalkarken Asi'nin de kolundan tutup kaldırdı yerinden. ''Bizi de buraya bu yüzden çağırmış herhalde... Hadi Asi gidelim.''

''Ne münasebet ne iftirası?'' Rüya hep bu cümleyi duymayı bekliyormuş gibi eline telefonunu alıp göstereceği şeyi aramaya başladı. ''Al bak. Kanıtlarım var.'' Rüya telefonu Yaman'a gösterirken Asi de tepesinde dikildiği için ne olduğunu gayet net görebiliyordu. Rüya Alaz'la ikisinin dünden fotoğraflarını gösteriyordu. ''Kaydırabilirsin. Başka da var.'' Yaman titreyen eliyle fotoğrafı kaydırırken Asi de aynı şekilde tüm fotoğraflara bakıyordu. Alaz'la el ele tutuşurken, yürürken, köşede pilav yerken ve sarılırken fotoğrafları vardı. ''En güzelini sona sakladım ama.'' dedi Rüya ve Asi fotoğrafı görünce neyden bahsettiğini anladı. Öpüştükleri fotoğraf da vardı ve Asi'nin aklından geçen fotoğrafların arkadaşça olduğuna dair savunmalar uçup gitmişti artık.

Rüya Yaman'ın tüm fotoğrafları incelediğinden emin olunca masadaki diğer kişilere de göstermek için telefonu çevirdi. ''Alın hepiniz bakın.'' Yine herkesin baktığından emin olunca yanında oturan Alaz'ın kıpkırmızı kesilmiş yüzüne yaklaştırdı telefonu. ''Alazcığım sen de incele istersen...''

Alaz fotoğraflara bakmak yerine Rüya'ya ters ters bakmayı tercih etti. ''Yani hiçbir zaman dört dörtlük bir çocuk değildin ama bu beni bile şaşırttı Alaz... Ne düşünüyordun gerçekten? Abimi buldum ailesine getirdim herif de bana ödül olarak sevgilisini versin falan mı dedin-''

Rüya'nın cümlesini yarıda kesen şey Yaman'ın masadan hışımla kalkıp Alaz'ın üstüne yürümesi oldu. Alaz da yerinden kalkarken Yaman masanın etrafını dolaşıp Alaz'a ulaşana kadar Neslihan Alaz'ın önüne geçti. ''Oğlum lütfen biraz sakin ol.''

Yaman hayretle annesine bakarken Alaz ile aralarında duran kadını ittirmeye çalışmadı. ''Onun tarafını mı tutuyorsun gerçekten?''

''Ben kavga etmeyin diye uğraşıyorum sadece-''

''Onun olayı bu Yaman. Hep biricik oğlunu korur zaten.'' Rüya tekrar araya girerken Asi artık sabrının sonundaydı. ''Sen bi sussana artık.'' dedi dişlerinin arasından.

the great war | aslazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin