Dünyanın en çenesiz insanı olduğum için bu ficin sonuna da veda yazısı yazacağım veeeee aslında hikayeye başta nasıl başladığımı ve neye evrildiğini açıklamak istiyorumm
Öncelikle tabi ki güzel yorumlarıyla ve beğenileriyle destek olan herkese çookkkkk teşekkür ederim. Benim için yine çok güzel bir maceraydı umarım siz de aynı şekilde okurken keyif almış ve mutlu olmuşsunuzdur.
Bu hikayeye esas başlama sebebim Asi'nin ilk aşkı Yaman'dan hislerine karşılık bulduğu bir durumda da Alaz'ı tercih edecek olmasıydı yani Alaz odaklı bir hikaye olacaktı. Ama bir raddeden sonra hikaye dizide asla göremediğimiz Asi'nin kendini bulma ve kadınlığını keşfetmesine evrildi ve daha Asi odaklı bir hikaye oldu ama buraya evrilmesinden asla pişman değilim. Bence böylesi de güzel oldu çünkü.
Neslihan karakterini diziden bu kadar farklı yazmak da en başından beri istediğim bir şeydi ve neredeyse en sevilen Neslihan oldu... Çünkü bana göre çocuğunu kaybetmiş bir annenin dizideki gibi diğer çocuklarına sırtını dönmesi bir seçenekse daha da üstlerine titremeleri ve görece mükemmel bir anne olması da bir seçenektir. Ebeveynlerinden bu kadar sevgi gören bir Alaz da sokak çocuklarıyla dalga geçtiği bir parti vermek yerine onların daha konforlu yaşaması için yurt açılmasını sağlardı mesela. 🥲
Aynı şekilde Çağla'nın bir evrende de Rüzgar ile sorunsuz bir ilişki yaşamasını istedim çünkü bana göre bu şartlarda büyüyen Çağla kendisine kötü davranan biriyle birlikte olmazdı.
Yaman'ı bilerek bu kadar kötü bir sevgili yapmadım bu arada çünkü Asi yıllarca aşık olduğu adama kavuşsa da hayalindeki gibi bir sevgili olmadığını görürdü diye düşünüyorum. Yaman'ı mükemmel yazıp yine de Asi'ye Alaz'ı tercih ettirtmek de bir seçenekti ama dediğim gibi bildiğimiz Yaman karakterinden dışarı çıkmak istemedim - herif süper bir sevgili değil sonuçta.
Bir kesim Asi-Alaz olmadan Yaman Asi'yi Rüya'yla aldatsa dedi ama bırakın bunu yazmayı sonunda bile Rüya-Yaman yazmadım ve başından beri aklımda olan da buydu. Çünkü bana göre Rüya böyle bir karakter olsaydı Yaman ona asla aşık olmazdı. Dizideki Rüya çoğu kişiye sıkıcı gelen bir karakterdi (ben seviyordum gerçi) burada klasik burnu havada zengin kızı gibi bir şey oldu en azından. Çoğunuz sevmediniz (ben de sevmedim elbette) ama yazması keyifli bir karakterdi.
Başında güvnes yazmayı da düşünüyordum aslında ama çoğu kişinin sevmeyeceğini fark edince vazgeçtim - evet her zaman kafama göre yazdığımı söylüyorum ama okurken sıkıldık bu kısımdan demenizi istemedim açıkçası o yüzden esas hikayeye katkısı da olmayacağı için yazmama kararı aldım.
Eveeett uzun lafın kısası iyisiyle kötüsüyle 3 aydan azıcık uzun süren bir the great war geçti hayatımızdan, okuyan herkese tekrar teşekkür ederim. Yeni kurgularımda görüşmek üzere 🩶
Hatta kendi reklamımı yapmış olayım profilimde biri texting diğeri düz yazı olan 2 hikayem daha var 🤭
Hoşçakalın 🥹🥹🥹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the great war | aslaz
JugendliteraturKurtarıcısına aşık olan Asi, aşkına karşılık bulduğu bir evrende yine de Alaz'a aşık olur muydu?