Yaman'ın eve gelir gelmez Asi'ye sarılıp öpmesi ve Asi'nin de halinden gayet memnun olması Alaz'ı gerçek dünyaya döndürmüştü.
Birbirlerine sırlarını vermeleri, kızın sevgilisine kırılıp Alaz'in deyimiyle ona başkaldırması ve kahve içerken Alaz ile ilgili bir şeyleri merak edip onunla sohbet etmesi Alaz'ın birkaç dakikalığına da olsa saçma sapan düşüncelere kapılmasına sebep olmuştu ama gerçek tokat gibi çarpmıştı yüzüne.
Yaman gün içinde neler yaptığını anlatırken ikisine baktı ve ne bekliyordun ki Alaz diye düşünmeye başladı. Sonra Çağla ve Ece eve geldiler ve Asi ile dün konusu geçen kurabiyeleri yapmaya koyuldular. Hatta Ece Alaz'a da yardım etmesi için ısrar etti ancak Alaz artık Asi ile mümkün olduğunca az zaman geçirmesinin herkes adına daha hayırlı olduğuna karar verdiği için başka işleri olduğunu söyleyerek odasına çekildi.
Kızlar kurabiyeleri yaptıktan sonra Yaman dedesinin aldığı yeni arabasıyla Asi ile cehennemin dibine gitti. Yolda Asi sevgilisine kırıldığı her şeyi söylemek istedi aslında ama Umut'un ayağa kalkmasının bir yolu olduğunu öğrenince keyiflerini kaçırmamak için meseleyi her zamanki gibi halı altına süpürdü.
*
"Beğendin mi mekanı?" Alaz Rüzgar'a hafif tebessüm ederek kafasını salladı. Arkadaşları Tolga yeni mekan açmıştı ve Alaz da gündüz olanlardan sonra biraz kafam dağılır umuduyla arkadaşlarıyla birlikte gelmişti. Hem uzun zamandır malum olaylarla uğraşmaktan böyle yerlere de gelemiyordu.
Kafa dağıtmak için geldiği yerde de aklında hala Asi vardı. Gündüz birlikte sohbet edip kahve içtikten sonra Asi'yi bir daha görmemişti. Kızlardan Yaman ile birlikte cehennemin dibine gittiğini duymuştu ama sonra ikisini de görmedi Alaz. Belki iki sevgili günler sonra bir yerlerde başbaşa vakit geçiriyorlardı.
"Keyfin mi yok senin?" Yanında oturan Selen kulağına eğilip konuşunca Alaz sadece kafasını iki yana salladı. Cevabı olumsuz olsa da Alaz'ın yüzünden ne hissettiği anlaşılıyordu ama kız üstelemedi.
"Yeni şarkıcı ayarlamış Tolga, kızı övdü de övdü birazdan çıkar hatta." dedi Rüzgar ve Alaz yine kafasını sallamakla yetindi çünkü şu an merak ettiği en son şey çok da bayılmadığı Tolga'nın yeni şarkıcısıydı.
Alaz içkisini yudumlarken bir alkış koptu ve Alaz Rüzgar'ın bahsettiği şarkıcının çıkacağını tahmin etti ancak merak edip kim olduğuna bakmadı. Alkışların kesilmesiyle şarkıcı herkese hoş geldiniz demek için konuşmaya başladı ve tanıdık ses yüzünden Alaz neredeyse elindeki kadehi düşürüyordu. Yerinden doğrulup merakla sahneye baktığında duyduğu sesin sahibi ağzının açık kalmasına sebep oldu.
"İlk görüşte aşık falan mı oldun lan noldu?" Alaz dirseğini Rüzgar'ın karnına geçirdi. Yerinden kalkıp sahneyi daha iyi görebileceği bir noktaya yürüdü ve Asi şarkısını söyleyip bitirene kadar oradan kızı izledi. Kendisi Asi'yi görebilse de tam karşısına geçmediği için Asi Alaz'ı görememişti. Asi şarkısını bitirdiğinde büyük bir alkış koptu ve Asi yüzünde büyük bir gülümsemeyle alkışları izlemek için tüm seyirciye göz attı. Gözleri Alaz'ı gördüğü an kızın yüzündeki gülümseme silindi ama Alaz alkışa katılarak karşılık verdi ona.
Asi alkışlar bittiğinde yeni şarkıya geçmesi gerektiği için yüzündeki ifadeyi düzeltmek zorunda kaldı ama Alaz renginin attığını fark etti. Asi ikinci şarkısını söylerken Alaz kızı inceledi. Vücuduna yapışan siyah ip askılı bir elbise giymişti ve saçlarını yüzünü ortaya çıkaracak şekilde yapmıştı. Yüzünde çok fazla makyaj yoktu ama dudağına sürdüğü kırmızı ruj ona farklı bir hava katmıştı.
Alaz Asi'yi ilk defa böyle gördüğünü fark etti. Normalde de Asi'nin güzel bir kız olduğunu düşünüyordu zaten ama onu ilk kez bu kadar kadınsı ve özgüvenli görüyordu. Keyif aldığı şeyi yaparken çok mutluydu ve bu işi beceriyordu da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the great war | aslaz
Novela JuvenilKurtarıcısına aşık olan Asi, aşkına karşılık bulduğu bir evrende yine de Alaz'a aşık olur muydu?