Bölüm 12 - "Seni Seviyorum."

2K 154 25
                                    

Shizuo gözlerini kırpıştırdı.
"Belli değil mi?" ellerini bırakıp doğruldu ve İzaya'nın beline oturdu.
"Seni seviyorum İzaya. " dediğinde izaya gözleri sonuna kadar açık kaldı. "Hahaha.. G-güzel şaka! A-ama bununla kandıramazsın beni. " dedi izaya umutsuzlukla.

"Hayır izaya. Şaka değil. Seni seviyorum." dedi İzaya'nın ellerini kendi yanaklarına koyarak. "Seninle uğraşmaya başladığımda sinirleniyorum, miğdem bulanıyor, azıyorum. Ellerim titriyor bazen. Saçmalamaktan korkuyorum. Kalbim o kadar hızlı atıyor ki öleceğimi sanıyorum." İzaya kendisini dinliyor gibiydi. Shizuo yanaklarındaki elleri kalbine indirdi. "Duyuyor musun?"

İzaya ne hissettiğini farkedemiyordu. Bu onun mu, yoksa kendisinin kalp atışlarıydı? O kadar hızlıydı ki...

"Shizuo.." diye mırıldandı izaya. Elleri alıp bu sefer kendi kalbine götürdü. Shizuo nin gözleri parlamaya başlamıştı.
"Her sabah yanımda olmanı dileyerek gözlerimi açıyorum. Ellerim titriyor. O gün pişirdiğin yiyeceklerin tadı bile ağzımda. O öptüğün zamanki hissi bile unutmamak için kendimi yırtıyorum. Utancımdan ölmek üzereyim.. " shizuo altında titreyen bedene baktı. Tüm zerafetiyle altında duruyordu. İzaya ise derin nefes aldı. "Bunları bilinçsizce yapıyorum. İlk kez birisini düşündüğümde başım dönüyor.. Bu.. Sevgi mi?" dedi masumlukla.

Shizuo ona sıkı sıkı sarıldı. "Buna sen isim vermelisin.. Değil mi?" dediğinde izaya yutkundu.

"O zaman... Sevgi değil bu.. Aşk." dedi tebessümle.

Arkadaşlar bilginize, 10 vote ve 50 okuyucuya ulaştığında yb vermeye dikkat ediyorum. :3 elinizi cabuk tutup hemen okursaniz yb gelir :3 :3

SHIZAYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin