Bölüm 13 -"Sanki dururum da.." (S)

2.5K 137 20
                                    

Smut sahnesinin başınkoydum. Rahatsız olanlar okumasın :3

Shizuo İzaya'yı kucakladığı gibi götürmeye başladı. Siyah saçlı genç paniklemişti. "Shizu-chan?? N-Nereye?"

Shizuo onu yatağa bırakıp üzerine çıktı ve gömleğinin düğmelerini açmaya başladı. "B-böyle birşey yapmayacağız.. Değil mi?" shizuo göğsünü yaladığında içi bir tuhaf olmuştu. "D-dur!"

Shizuo'dan "heh" tarzı bir ses çıktı. "Böyle bir ilan-ı aşk dan sonra sanki dururum da..." dedi ve dudaklarını öpmeye devam etti.

•••••••••••

İzaya inatla dudaklarını kapalı tutuyordu. "Aç şu ağzını." dedi sarışın hafif sert bir ses tonuyla. İzaya başını olumsuz anlamda salladı. Shizuo vahşice hırladı. İzaya amaçsızca titremiş ve erekte olmuştu.
Siktir dedi içinden onunla yatmak istiyorum ama korkuyorum..!

Shizuo alttaki bedende izler bırakmaya başlamıştı bile. Elini göğüs uçlarına görürdüğünde izaya ağzından bir inleme kaçırdı. Shizuo tekrar  dudaklarına eğildi.

"Hadi, aç şu ağzını." dedi İzaya'nın alt dudağını yalarken.

En son altındaki beden çırpınmayı ve direnmeyi bırakmıştı. Dudaklarını araladığında shizuo yarım ağız sırıtıp diliyle oynamaya başladı.

Elini yavaşca aşağı kaydırdı. Pantolonunun düğmelerini açtı.

Alttaki bedenin titrediğini fark ettiğinde durdu ve "İyi misin?" dedi gülümseyerek. "Bu senin ilkin mi yoksa?"

"Ha? Tabii ki değil! Kaç yasındayım sanıyorsun?" dedi yutkunarak. "Sadece korkuyorum... " dediğinde shizuo ona güven verici bir öpücük verdi.

"Nazik olacağım. Korkma, tamam mı?" dedi gülümseyerek. İzaya başıyla onayladığında, başını sağ omzuna koydu.

Eli İzaya'nın erkekliğine dokunduğunda ondan ikinci bir inleme kazanmıştı. Dudaklarına yaklaştı ve şefkatle pembeleşen dudakları sömürmeye başladı. Elini yavaşca hareket ettirirken küçük beden inliyor, sesler dudaklarının ve öpücüklerin altında kayboluyordu.

İzaya elini shizuo'nun geniş sırtına koydu. Kendisine biraz daha bastırıyordu. Shizuo erkekliğini hafifçe sıktığında yüksek sesle inledi. Ceza olarak da sarışın ın dudağını ısırdı.

Shizuo sırıttı. "Böyle davranmaya devam edersen kendimi zaptedemem." dediğinde izaya irkilmişti. Hemde iliklerine kadar...

Shizuo elini erkekliğinden aşağı kaydırdı. Bir parmağıla deliğe baskı yaptığında izaya alt dudağını ısırdı.

Parmağı yavaşca içeri girerken izaya titremişti. Kendini çok kötü kasıyor, bir türlü normale dönemiyordu. 
"Ingh.. S-shizuo.. D-dur.." diye yalvardı zar zor. Sarışın parmağını hareket ettirdiğinde gülümsedi. "Neden? Beni içine çekiyorsun. Ayrıca çoktan sertleştin.." dedi kulağına eğilerek. "Durursam kötü olmaz mı?" ikinci parmağını da içeri ittiğinde izaya iyice kasıldı.

Şu an tam anlamıyla tecavüze uğruyordu. Tek tesellisi  'Tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakacaksın' sözüydü.

Derince soluklandı ve shizuo 'nin kulağını yaladı. Bu sefer o irkikmişti.

Üçüncü parmağını da dahil edip bir süre hareket ettirdikten sonra kendi kıyafetlerini çıkardı.  İzaya göz ucuyla bakmıyor değildi... Cidden dedi iç sesi. Meğer iki canavar varmış..

İç ses hunharca edepsiz kahkahalar atarken izaya birazdan yaşayacakları için endişeliydi. 
Shizuo kendisine endişeyle bakan gözleri görmezden geliyordu. Ama gülmeden de edemezdi. Tebessüm edip kendisini konumlandırdı ve yavaşca içine girdi.

İzaya acıyla inledi. Shizuo'nun kolunu yırtarcasına tutuyordu. Sarışın ise alışmasını bekliyordu. Yavaşca yüzünü öpücüklerle süsledi.

Bir süre sonra yavaş yavaş hareket etmeye başladı. İzaya acıyla kıvranırken shizuo onu rahatlatacak öpücüklere boğuyordu. Gözünden bir iki damla yaş aktığında farkında olmadan alışmaya başlamıştı.

Bir süre sonra acı yerini zevke bırakırken İzaya Shizuo'nun ensesinden tutup dudaklarını birleştirdi.

Shizuo alıştığını anladığında biraz daha hızlandı. İzaya her seferinde yüksek sesle inliyor, onu kendisine biraz daha çekiyordu. Ara sıra kasılıyor ve utangaçlığı kayboldukca shizuo'nun kulağına edepsice şeyler fısıldıyordu.

Shizuo bacaklarını omzuna zarifçe koydu ve biraz daha hızlandı. İzaya ara sıra başını geriye atıp boynunu sarışına sunuyordu.

Bir süre daha aynı şekilde devam ettikten sonra aynı anda boşalmışlardı. 

••••••••••

Shizuo yanına uzanarak İzaya'ya baktı. Oldukça yorgun gözüküyordu. Terden alnına yapışmış siyah saçları zarifçe geriye attı ve yüzünü ortaya çıkardı.
"B-ben banyo yapmalıyım.." dedi izaya zar zor soluklanırken. Shizuo tebessüm etti. "Pekala. Ben de senden sonra girerim. Yada giderim belli değil. " dediğinde izaya ona sarıldı. "Burada kalacaksın. Değil mi?" shizuo nin tebessümü büyüdü. "Tamam. Kalırım. Sen banyoya git." dediğinde İzaya doğruldu. "Benim gitmem için önce bacaklarımı kımıldatmamda yardımcı olması gereken bir kalçaya ihtiyacım var. Ama ne yazıkki o bir süre servis dışı." dedi somurtarak. Shizuo güldü ve ayağa kalktı. İzaya'yı gelin misali kucaklayıp banyoya taşıdı.

Bir de bana salak diyor. Dedi içinden Ne kadar sevimli olduğunun farkında değil mi?

SHIZAYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin