*8*

463 12 0
                                    

Kiedy wróciliśmy do domu,byłam zaniepokojona i wściekła jednocześnie.
Oliwia była z Borysem i w dodatku chciała nas skłócić! Nie wierzę ,muszę wam coś powiedzieć ,bo to po części Borys był naprawdę moim wrogiem,lecz ja czuje i czułam do niego coś innego, i Teraz już wiedziałam byłam zakochana w Borysie przez 3 miesiące po uszy ale ja naprawdę nie chciałam chyba sobie tego uświadomić, naprawdę nie wiem czy słowa Gracjana się zgadzają że niby ,,enemies to lovers,,
Ale przypomniałam sobie coś , przecież on również stał się moim przyjacielem,bo był moim wrogiem jak Borys. Siedziałam w pokoju smutna gdy nagle na spotted szkoły trafiło ogłoszenie.
O balu ,który odbędzie się za dwa dni. Ja nie miałam z kim pójść. więc ,stwierdziłam że może spytam gracjana. I przy okazji zrobię pewien plan. Napisałam do niego,bo wiedziałam że przyjdzie przecież przed chwilą zaczęła się matma ,a Gracjan nigdy nie chodzi na matmę.

GRACEK PLACEK<3.

                                    Gracek, przyjdziesz
                                     Do mnie do domu?
                                     Mam ważną sprawę
                                     Do ciebie.

Jasne Sunshine,za 10
Minutek będe 😊
 
              
                                      Oki,to do zobaczenia
                                               ;)
    

Po faktycznie 10 minutach przeszedł do mnie gracjan trochę ,pogadaliśmy i spytałam czy chce iść ze mną na ten bal a on bez wahania się zgodził, powiedziałam mój plan ,chciałam zobaczyć czy Borys będzie o mnie zazdrosny ,bo mi się mega podobał , uzgodniliśmy że będziemy się do siebie na balu słodko odzywać,i pojedziemy tam na miejsce razem  , chciałabym aby Borys też coś do mnie czuł..
Gracjan już poszedł a ja zjadłam kolację,umyłam się ,zrobiłam skincare,włączyłam gossip girl i zasnęłam
Skip time szkoła ( nie chce was przynudzać )



--------------------------------------------------------------

266 słów
Hejka !
tak wiem że to bardzo mało słów  ale ,mam teraz troszkę mniej czasu ale już jutro wlecą 2 lub 3 dosyć długie części,a dziś króciutka ale chciałam w końcu coś wrzucić.
Mam nadzieję że wam się podoba i teraz mam pytanko wolicie 2  lub 3 długie cześci ,czy kilka krótszych po 300,400 słów dajcie znać, a ja napiszę że ,jutro będą naprawdę ciekawe części,i tak wszyscy już są pogodzeni i wszyscy się przyjaźnią,wiecie oprócz Oliwi bo nikt jej nie lubi..
Buziaki!
Xoxo
Gossip girl
~Lena <3

      

&quot;NAJLEPSZY PRZYJACIEL VS WRÓG ??,,Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz