Santia pov
Zaczęłam się szykować ubrałam na siebie.
Wysłałam zdjęcie emilce a ta jak to powiedziała wyglądam lepiej niż
Adrianna Lima z lat 2000
Szczerze sama pierwszy raz przyznałam że wyglądam zajebiście. Zmyłam mój makijaż i zrobiłam nowy o wiele mocniejszy. Wlosy lekko pofalowałam z przodu a z tyłu zostawiłam proste.
Do torebki spakowałam telefon, chusteczki,gumy ,e-peta , błyszczyk portfel ,przezerw@tywę no bo miałam zamiar się najebać to co? Nie wiem co może się stać, no i jeszcze kilka pierdół.Wszyscy przyszli do mnie , oczywiście skomplementowali mój ubiór , oczywiście nie obyło się bez komentarzy jak im przykro co mnie spotkało i że Borys to świnia. Wsiadłam do auta zabora ponieważ nie dawno skończył 18 lat i już ma prawko wszyscy się jakoś pomieściliśmy. Emilka jechała na miejscu pasażera z zaborem z przodu od okna siedził marcel na środku Elizka , obok drugiego okna siedział gracek a ja siedziałam na jego kolanach bo nie miałam gdzie indziej. Kiedy dojechaliśmy do klubu który był ogromny razem z Wiktorem ,emilką i gracjanem ruszyliśmy w stronę baru bo Elizka namówiła Marcela na tańce. Zamówiłam od razu z grubej rury 6 szotów i 2 szoty czystej. Wyzerowałam wszystko bez wykrzywienia widziałam tylko wzrok jakiegoś bruneta na sobie. Alkohol już po chwili zaczął działać w moich żyłach. Poszłam na parkiet i tańczyłam że wszystkimi po kolei ,tak z randomami też ,tańczyłam może 40 minut. Byłam trochę zmęczona ale nie narzekałam wszyscy się do mnie dołączyli a ja postanowiłam zrobić zd na story.
___________________________________________
Ig - Santiakz
Opis - najlepszy melanż w Polsce 😘
@macudzińska_b @gawronek007 @GracjanPawlowski @Zaborowskii007
@Emiliabober❤️ - 78k
Komentarze
Natanek007 - następnym razem idziemy z wami 😒
⏬
Twórca - polecam się na przyszłość 😉Natalia_miller - Santia odpisz na priv pls😖
⏬
Twórca - nie ma mowy ,ogarnij swojego braciszka najpierw..Story Polubione przez użytkownika @BorysRyskala
___________________________________________
Borys polubił mi zdjęcie?
Już totalnie nie rozumiem jego zachowania.
Ale wiem jedno
Borys to jedna wielka chodząca zagadka,którą za wszelką cenę pragnę rozwikłać. To jak najciekawsza tajemnica która kiedykolwiek powstała. Wiem że chcę to okryć i nie spocznę póki tej zagadki nie rozwikłam..___________________________________________
Hejjjaaaa!!!
To ostatni part z maratonu ,a przeprosinowy wpadnie o 21.00 !
Nie przegabcie!
Kocham was i dziękuje za prawie 14 tysięcy wyświetleń i 508 gwiazdek jestem ogromnie wdzięczna!
To tyle
Buzka
Xoxo
~Lenka ,najbardziej wdzięczna autorka❤️
CZYTASZ
"NAJLEPSZY PRZYJACIEL VS WRÓG ??,,
Fanfic- Ja też mam uczucia wiesz?? - powiedziałam wkurzona i smutna jednocześnie. Chłopak nic nie odpowiedział tylko patrzył na mnie jak wryty. postanowiłam się odezwać - Tak ja też mam uczucia jak inni..i wiesz jak to boli.. ,kiedy wszyscy mają cię za o...