*27*

420 15 9
                                    

Borys pov
kiedy wczoraj ta niska blondynka mi wybaczyła czułem się jak nigdy.
Byłem szczęśliwy a możliwość rozmawiania z nią dała mi dużo do myślenia ,po mimo tego że MOŻE nie odwzajemnia moich uczuć ,dalej jest moją przyjaciółką. A dlaczego może łapie się czasami na tym jak ona na mnie patrzy.. nie tak jak na przykład na mnie bobera która jest dla mnie jak starsza siostra tylko ona patrzy na mnie czasami jakby również dażyła mnie uczuciem..
-------------
Obudziłem się rano obudzony w pokoju blondynki bez blondynki.
Odpaliłem telefon a tam czekała odpowiedź, a i zapomniałem wspomnieć zmieniliśmy sobie Nicki.

___________________________________________
Santiś ❤️.                   🎥📞.       Borygaa❤️
___________________________________________

Santiś ❤️- Boryga pojechałam na zakupy a tak smacznie spałeś ,to nie chciałam cię budzić jakby coś się działo jestem w galerii ,dzwoń jak coś ;)😊
Wysłano godzinę temu

Borygaa ❤️ - weźmiesz mi proszę maka jak będziesz?🥺

Santiś ❤️  - wezmę ,wezmę❤️

Borygaa ❤️ - dziękuje 💗 a tak wogóle po co pojechałaś do galerii

Santiś ❤️ - po sukienkę a co?

Borygaa ❤️- a co na randkę idziesz?

Santiś ❤️ - no może idę.. a co?

Borygaa ❤️ - nie nic.....

Santiś ❤️ - dobra Borys ja będe w domu za pół godziny ,i przywiozę ci maka więc zostań w domu idź do Natana, i sobie pograjcie w coś

Borygaa ❤️ - dobrze..
--------------------------------------------------------------

Była już 12 ,więc szybko się ogarnałem ubrałem w czarne luźne spodnie i biały t-shirt nadal w środku bolało mnie to że santia idzie na randkę z jakimś fagasem pewnie z tym baranem od bobery jak on tam miał miłosz? Mikołaj? Tak mikołaj.
Ale jak mówiłem nie mogę jej niczego zakazać przez moją zazdrość ,bo wiem że tylko bym zepsuł kolejny raz naszą relację a chcę aby naprawdę była moją przyjaciółką..
Zszedłem do Natana i zaczęlismy gadać,ja byłem bardzo nieobecny ,więc zadał mi pytanie na które najmniej teraz chciałem odpowiadać.
N - stary co cię męczy opowiadaj - poklepał mnie po ramieniu.
B - chodzi o Santię - powiedziałem spuszczając głowę w dół.
N - niech zgadnę dowiedziałeś się że santia idzie na randkę? Z tym mikołajem? - powiedział a ja pokiwałem głową .
N - słuchaj stary nie mogę wydać siostry ale zrobię to dla ciebie - odparł a mnie zamurowało ,czego on nie może wydać?
N - Santia spotyka się z nim tylko dlatego żeby zapomnieć o tobie.. - odpowiedział a ja się zakrztusiłem.
B - C-OO-O TT-A-KIE-GGO? - wręcz wykrzyczałem to pytanie.
N - no serio , raniłeś ją tak bardzo za każdym razem a każda chwila bez ciebie doprowadzała ją do szału ,a przez to że ona serio cię kochała nie mogła tego znieść więc w Końcu wzięła się w garść i zaczęła spotykać się ze chłopakami. - kolejny raz mnie zamurowało.
B - T-TO ONA MNIE KOCHAŁA?!?! - wrzasnąłem ze złości ,bo nawet tego jakoś nie zauważyłem.
N - oczywiście że tak a co ty myślałeś? Kochała cię najbardziej na świecie. Ale jej przeszło po tym jak przestałeś się do niej odzywać ,myślała że to że ją pocałowałeś nic dla ciebie nie znaczy, więc wykresliła ciebie jako chłopaka tylko zostawiła przyjaciela. Bynajmniej tak mi mówiła jak z nią rozmawiałem. - siedziałem z miną jak z kosmosu
Santia mnie kochała?
Santia umawia się z innymi by o mnie zapomnieć?
Santi już przeszło bo myślała że pocałunek nic dla mnie nie znaczył?
I pomyślała że jest dla mnie tylko przyjaciółką?
Wykreśliła mnie jako miłość życia a zamieniła jako przyjaciela?
Te pytania ciągle krążyły po mojej głowie aż zobaczyłem wchodzącą santię z trzema torbami w rękach , przytuliła nas po czym podała nam zestawy,widocznie nie tylko ja sobie coś za życzyłem. Podziękowałem i zacząłem jeść Santia zniknęła na schodach a ja zostałem sam z Natanem włączylismy jakiś randomowy film żeby odrobinę mnie rozweselić. Dowiedziałem się chociaż że santia tą randkę ma jutro.
Dowiedziałem się również że santia odpuściła bo myślała że kogoś mam na przykład jak przybiegłem zdyszany na przerwie ,a wtedy serio byłem u lekarza pokazałem nawet zwolnienie lekarskie z 2 lekcji. Natan uwierzył mi w to ,teraz tylko żeby Santia uwierzyła że mówię prawdę..
--------------------------------------------------------------
662 słowa
Hejjjkaa
Dziś taki rozdział co mi osobiście mega przypadł do gustu a wam? Co o nim sądzicie?

To tyle
Buzka
Xoxo
Gossip girl
~Lena <3

&quot;NAJLEPSZY PRZYJACIEL VS WRÓG ??,,Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz