5.BÖLÜM

5 0 0
                                    

Gölgeler şehidini uğurlarken mani düşer dillerine tekerleme gibidir kod gibidir aslında mesajını manilerle verirler gölgelerin adabıda böyledir ölüyü öyle uğurlar intikan yemini ederler bir yerde Gölge sesizdir inceden süzülür dedik ya intikamı gürültülüdür gölgenin. Mani ile uğurlar o manidede  intikam yemini ederler.

"DAĞDAN AKAR KAN , YERDE KALMAZ BU CAN"

***

Helikopter yavaş yavaş karakola doğru iniş yaptı. Karakolun dışı mermi delikleriyle doluydu çitin etrafına baktılar her yer çukur çukur 3 4 gün once burda kıyamet kopmuştu. Herkes menzilerde bekliyordu. Karakolun komutanı yanlarına geldi. Kerim'e elini uzattı!

Aziz: Teğmen Abdulaziz Değirmenci.

Kerim: Üsteğmen Kerim Çınar!

Aziz: komutanım durum bu.

Kerim: Nedeni belli mi?

Aziz: korkutmak ,burda istemiyolar bizi!

Kerim: istemezler tabi at koşturamıyolar. Nöbet listelerini görmem lazım.

Aziz: peki komutanım.

Kerim: Azra yerlerini belirle bizimkiler sıra ile Nöbete dursun! Sonra bana listeyi getir

Karakolun içine girdiler. Kerim yukarda belgeleri incelerken Azra da Aşağıda nöbetcılerini yerleştirdi. Kaan elinde bir Fotoğrafa bakıyordu. Arif merak ediyordu arkadan sinsi sinsi yaklaştı kafasınin üzerinden kağıda bakacaktı ki kaan fark edip korkarak yerinden sıçradı. Fotoğraf elinden düşüp yanında durmuştu Arif'in gözler ona kaydı. Fotoğraf değildi ultrasondu yumuk yumuk bir bebek. Arif şaşkın şaşkin döndü kaan'a

Arif: Anaaa senin mi la?

Kaan: he abi benimde niye öyle geliyon ya sorsan gösteririm.

Arif: erkek mi kız mı!

Kaan: erkek!

Arif: oyy masallah ne zamana geliyor aslan parçası!

Kaan: 2 hafta sonra dediler abi.

Arif:" sevimli sevimli gülen yüzü bir anda öfkeye dönmüştü bağırmaya başladı." LAN KARIN ORDA DOĞURDU DOĞURACAK!! SEN BURAYA MI GELDIN!

Kaan: napaydım abi sizi yollayıp evde mi yatsaydım!

Arif: lan yatsaydın. Ya orda birsey olsa karına sana birşey olsa ne olcak!!

Kaan: ya doktor birsey yok kolay doğum olcak dedi!!

Arif: oğlum KARIN YANLIZ SENI ISTEMEZ MI YANİNDA....

Kerim: "arkadan öfke ile gitti yanlarına." Ne oluyor lan burda!!

Arif: komutanım bu davar!

Kerim: doğru konuş lan!

Arif: ben buna baska ne diyim Karısı haftaya doğrucak bu bizle göreve gelmiş.

Kerim: " şaşkın şaşkın Kaan'a döndü" doğru mu oğlum bu!

Kaan: Doğru komutanım da!

Kerim: ilk gelen herlikopterle evine gidiyorsun.

Kaan: komutanım Gülgoncam'ın haberi var. O dedi burda ol diye. Sordum ben sormam mı. Oyle bir durumda bırakırmıyım yoksa.

Kerim: oğlum karın doğum yapcak çocuğunun kokusunu al bari!!

Azra: " arkadan yaklaştı kerim'in omzuna elini koydu." Sen farklı bir şey yapmazdın rahat bırak çocuğu içi rahat etmezdi belli ki.

Kerim önce Çekip giden Azra'ya sonra da Kaan'a baktı. Kaan'ın omzuna elini koydu "hayırlı olsun " dedi ve çekip gitti.

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin