14.BÖLÜM

2 0 0
                                    

Mete: ben sana inanmıyorum ya sen bunu bana nası söylemezsin ! Bende diyorum bu niye böyle sevimli sevimli geziyor! Bir bok yediğin belliydi zaten!!

Aslı ağzı gözü cikolata içinde yaramazlık yapmış çocuk bakışları ile sıcak su torbasına sarıla sarıla Mete'ye bakıyordu. Eli yüzü yanakları kolları kipkırmızıydı. Yerde tepecik şeklinde cikolata kabı yığını vardı.

Aslı: çikolata severim!

Mete:ya sev birsey demiyorumda madem alerjin var. De ona göre aburcubur alim!

Aslı: ama ben çikolata seviyorum!

******
3 gün önce

Mete yemeğini yedikten sonra Aslı'yı tekrar yatırdı yatağına eline bir kaç cikolata verdi. Bitki çayını demleyip gitti. Uslu uslu cikolatalara baktı önce sonra dayanamadı bir tanesini içeriğine bakıpyedi. Sonraki gün gene aynı sekilde ama zorlasan 3 gün dayanabildi. Akşam koşup mutfaktaki 1 poşet cikolatayı aldı. Mete uyurken ona çaktirmadan içerii gitti filmini açtı. Izlerken bir yandan cikolata kemiriyor bir yandan alerjisi sebebi ile kaşınıyordu.

Sabah Mete uyanınca kalktı kahvaltı hazırladıği kahvaltıya getirmek için Aslı'nın yanına gitti ama gördüğü manzara muzzamdı yerde yığınla cikolata paketi ağzı yüzü cikolata. İçinde bir Aslı.

Dürtü sonra saçını yüzünden hafifçe çekti ama beklediği manzaraya binayen bunun rengi biraz daha sicak tonlara kaymıştı. Aslı gözünü açtı kusmaya yakın bir ifadesi vardı.

Mete: sen napıyon kızim delimisiin hale bak!

Aslı: Midem bulaniyoo!

Mete: ben biliyorum ya 3 gündür tatli tatli dolaniyor bir sik olcak!

Aslı: Gece kuscam!

Mete: kus kuralsız kalk

Kaldırdi banyoya götürdu yarım saat kusmasıni bekledi midesinde cikolatayi birak bir tek sivi dahi kalmayana kadar kustu. Eli yüzünü geçti eğilirken açılan beli bile kıpkırmızıydı. Saçlarıni topladı geriden ördü, yüzünü yıkayıp sildi hafif hafif.

Mete: bu kadar yiyecek ne vardı be kızım!

Aslı: ama cikolata!!

Mete: ya yavrum haline bak toksiklenmiş mi ne olmuş bayatmıydi biri acaba kıpkırmızısın!

Mayışik mayısık baktı Aslı. 'Dudakları şu an fazla yakındı daha yakın olsa ne olur diye düşündü ikiside ' Mete derin bir nefes Verip kucaklayıp yataga yatırdı. Her yeri kıpkırmızı pul pul olmuştu.

Mete: niye böyle pul pul oluyor!

Aslı: Alerji!

Mete: NEEE!
******

Mete: la havleee la havleee vallahi ters hırtoyken daha iyidi bu ne bebek gibi! Hadi kalk hastaneye!

Aslınin yüzü önüne düştü sitiche sarılıp gözünü kırpıştıra kırpiştıra Mete'ye bakıyordu. Çünkü artık karar vermişti bir onun yaninda güçsüzlüğünü hissediyorsa bir onun yanında perdesiz kalcaktı ve onun ona kıyamayacağın farkındaydım

Eğilip bacaklarının altından kolunu geçirdi diğer kolu ile de belinden kavradı ' allahım sabır ver ' bakışları eşliğinde ama muazzam bir keyifle arabaya götürdü. Ona baktığında her yeri kaşınıyordu blok blok bacaklarında gövdesinde olan izlere baktı kaşınan yerlerin dışındaki izlere bu kadar açık giyinirken görmemişti onu. Genelde tşört giyse bile üzerine ince bir gömlek atardı çünkü. Kapıyı kapadı yaralara odaklanmadan.

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin