18.Bölüm

4 0 0
                                    

Mete

Gözümü bile açmıyorum nerdeyim onu algılıyorum bir yerde ama düşünemeyecek kadar susuzum. Artık oluklardan içeri sızan su yeterli gelmiyor. Karnımdaki kesik hala kanıyor kan susuzluğumu bastırır mı onu da bilmiyorum.  Her yerim ağrıyor. Dinmez bir ağrı. Vucudumdaki morluklar morarmayı geçti çürüme evresinde Leş gibi hissediyorum.

Ama canımı darbelerden çok yakan birşey var. Benim burda yaşayacaklarımın Fragmanı diye izlettikleri Aslı'nin işkence videoları. Gövdeme inen kalın zincirlerin acısı, yada gövdeme değen sıcak alev veya ne biliyim budaklı kabuklu odunla başıma vurmaları değilde. Bu yaktı beni. Açlık susuzluk koymuyor onsuzluk kadar. Boynumdaki zincir boğmuyor onu bir daha göremeyecek olmanın acısı kadar.

Burda tek kalmıyorum ama hiç birimizde kol oynatacak hal bırakmadılar. Buraya gelis amacımı bile unutacak bir evredeyim ikia dam var yanımda hiç biri konuşmuyor hepimiz ayrı kafeste. Hepimizin hiç bir zerresinde dahi güç yok.

Ölüm şu an türkü gibi bana acıklı bir türkü. Bir lağam çukurunda ölmenin şarkısı ne olur acaba bilmem. Tek bildiğim şu an tekrar geldikleri. Adımlar sıklaşıyor. Gözüm açılmıyor haalim yok! Kaldırdılar beni havaya ters zincirlediler . Yine onun iğrenç sesi duyuldu.

Cezmi: komitan ne ettin kararını verdin mi? Timdekilerim adını vericen mi?

Mete: ebene vercem ebene !

Kaburgama bir kaç odun darbesi yeyip havada azcık bir sallandım.

Cezmi: napcan komutan!

Mete: indir gösteriyim ne diyon!

Cezmi: Kuralsıza benziyorsun asker de o daha haşindi sen fıs çıktın azcık.

O videoları gördükten sonra adınıa namsı ağrıma gitti sallanıp kafa attım yere gığıldı burnundan oluk oluk kan akıyordu.

Mete: Anma lan adını!!

Cezmi: ooo senin avradın demek!

Mete: avrat siz gibi eşeklerde olur. Bizde Hatun vardır. Siz gibi ibne miyiz!

Cezmi: çoka rtissin komutan ama ağzının tadını biliyon! Benim hala damağımda biliyor musun!

Mete: Seni bir sikerim ulkenin tüm gasilhanelerinde öyle pamuk çıkmaz anladın mı yavsak köpek!!

Tekrar bir kaç darbe yedim. Sonra fazla vurdular kafama ondan mı bilmem. Bir patırtı sesi geldi. Ama kulaklarımda zonklama duruyoru. Alnımdan akan kan gözüme girdi anlık.

" Cezmi geliyorlar"

Cezmi: kim geliyor?

"Bordo bereliler üst katta , önlerinde de kuralsız var!"

Mete: Vala götünü sikcek. Kaçabiliyorken kaç tutarsa ebene atlar az buçuk tanıyorsam!

Cezmi:" alnıma silahını dayadı" senin. Cesedini hediye etsem! Belki kendi kafasına sıkar!

Mete: yok yine önce seni siker!

Cezmi: denemeye değer canını yaksam kar ban-

Lafı bitmeden elinden vuruldu silah yere düşerken bağrarak elini tutuyordu.

Aslı: ecelin ayağına geldi haaaanımmmmm.

Cezmi: gaç lan gaç daha duruyon.

Gözük.üyordu sadece esi vardı koridorda. Cezmi kaçarken belirdi durdu bir iki saniye bana bakıp içten bir gülücük atıp peşine gitti. Ardına Bizimkiler geldi başıma toplandı bana baktılar.

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin