Vücut kendince günlük tutar ufak darbelerin morlukları. Hastalıkların tahrişleri serum izleri kısa sürelidir bunlar aslen. Bir de uzun süreli olanlar vardır. Bir izi hiç geçmeyenler iki hem bedende hemde ruhta izi olanlar.
***
Ece
Beni öylece bırakıp içeri gitmesine mi? yanayım dediğim şeylerin içeriğine mi? Dört yılımı göz yaşı içinde hiçe sayılmak icin harcadığıma mı? Elimle gözlerimi silerken elinde bir kutu ile geldi. Içinden yüzüğü çıkardı birini kendi parmağına taktı.
Ferit: tak şunu. Al kıza sözümü cignemem! Tak şunu.
Evlenme teklifimiydi yine hayatimin en kro evlenme teklifi ama o kadar korkmustum ki beni artık sevmiyor diye elimi uzattım. Uzatmamla parmağıma yüzüğü takıp beni kendine çekip dudaklarıma yapışması bir oldu. Hırsını alıyordu sanki bana karşı tüm sinirini atiyordu normalde nazik olan sevgilim bu sefer bana ve dudaklarıma savaş açmıştı.
Öpmeyi bıraktı belimdeki ellerinden birini çekip yüzümdeki yaşları sildi. Dudağımda gezdirdi parmağını yavaş yavaş. Gözlerine daldım simsiyah gözlerine aşık ama bu sefer nazikten çok tahrik ediciydi bakışları.
Belimden kavradı tekrar dudaklarımda gezdirdi ellerini. Kendine ćekti boynuma öpücükler kondurmaya basladı. Kucagına aldı eski kahverengi deri koltuğa otudu.öpmeyi bıraktı melül melül bakıyordu. Yüzümü seviyordu. Bu sefer ben yapıştım dudaklarıma 4 yılın hırsını alırcasına. Öpmeyi bıraktığimda arsiz bakışlarla baktı.
Civciv sarısı tşörtümün önündeki fermuarı açmak için uzandı hafif hafif indirilen fermuarı beni utandırmak için yapar gibi hem sevimli gülüşü hem arsız bakışları ile bakıyordu. Ama düşündüğü gibi utanıp kaçmadım civciv sarısı tişörtü çıkarıp arkadaki sandalyeye fırlattıp ona aynı bakışları atarak tşörtüne götürdüm elimi.
Benim o baklavaları görmek hakkım! Hakkım ulannn!!! Diye bağırmadan elimi yukarı sıyırdım tşörtü uslu annesine yardım eden cocuk misali izin verdi. Önce gögüslerimi sonrada karnımı en gözlerimi ve dudaklarımı süzdü pusuya yatmış aslan misali bekliyordu adeta. kalçamı sıkıp kendine çekti. Dudakları ile aramda bir nefes mesafe kala durdu!
Ferit: " içli içli konuştu" fazla mı yaramazsın bu gün acaba!
Ece: sen istedin!
Ferit: hayatta istediğim tek şeysin!
Tekrar dudaklarıma yapıştı günlerin yılların hırsı çıkıyordu belkide. 4 yıllık onu tanıyan bedenim şaşkındı 4 yılın sonunda ilkkez beni öpüşleri bu kadar sert ve hırslıydı sanki Dudaklarım ona aitti zaten onundu. Bedenim onundu. Tamda bunu yapıyordu. Kasıklarımda ağrı şiddetleniyordu nefeslerimiz karışıyor arada ruhlarımız bağlanıyordu.
Dudaklarımdan çekti kendini yanağıma ufak buseler kondura kondurs boynuma indi. Traş losyonunun kosusu beni oyle kendine cekiyordu ki dahada onu arzulamam sebep oluyordu.
Dudakları boynumun her santiminde miliminde geziyordu. Bende altımda hissetiğim sertliğin kemer olup olmadığını anlama çabasındaydım.. Eteğin altından elini sokup içamaşırıma ilerledi. Başparmagı ile yaptığı hareketler zaten savaşmaya hazır bedenimi dahada harekete geciriyordu. Bedenim kasıldı nefeslerimde bir o kadar hızlandı onunda hali benden farklı değildi. Nefes nefeseydi ama keyifle beni kıvrınışımı izliyordu. Diğer elim ile kemerini açtım. Öbür tarafa fırlattim.
Beni çevirip koltuğun üzerine koyup kendisi pantolonunu çıkarttı. Üzerime doğrur eğildi. Boynuma göğüslerime öpücüler kondurmaya başladı. Eli südenimin arkasın gitti açıp onuda fırlattı. Şu an ki durumu için gayet medeni bir hamleydi. Sonra yine döndü dudaklarıma hafif bir durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALSIZ
Teen FictionBu hikaye benim tamamen götümden uydurmam münasebeti ile yazılmıs olup gercekliğin hiç bir noktasına pandik dahi atmamaktadır. Tamamen zafi benim totodan atma ürünümdür Emircan dumaz misali fantazi dünyam rengaret yapcek birsey yok Ben Kuralsız per...