13.BÖLÜM

4 0 0
                                    

Herkes ameliyathane kapısındaydı. 1 saat olmuştu çıkan yok Aslı bahçede bir köşeye geçmişti hala kulağında sesler unutamadığı lanet sesler.

ÖLDÜLER MI SENCE"

" ORDAN ÇİKARLARSA MUCIZE OLUR"

" ULAN MERMIDEN KAÇSA ŞARAMPOLDEN KAÇAMAZ"

" PATRONA HABER VER IŞ TAMAM"

Ağacın yanına geçti kustu midesi boştu ama kustu. Doğruldu yürümeye çalıştı ama boşa başı dönüyordu. Yere yığılacakken onu bir kol kavradı tutu. Aslı'nın hafif gözleri aralandı Mete korku dolu gözlerle ona bakıyordu. Eli yüzüne gitti Mete'nin istemsiz sevmek geçti içinden öyle de yaptı. Baş dönmesi devam ediyordu sonunda şarteller kapandı. Mete'nin kollarına bayılmıştı.

Mete sesleniyordu ama tepki yoktu kucakladı acilden daldı içeri. Yatıyordu öylece baygın baygın Mert geldi. Elini omzuna koydu korkuluydu. Ne olduğunu anlayamamıştı.

******
2 saat önce

Kerim yere yığıldı gelen kurşunla. Yere akan kana baktı Aslı gözünde şimsekler çakıyordu. Baba diye bağran kızın seslerinin. Yankısı istenmeyen anı körfezine sürüklüyordu onu. Yere çöktü Nefes alamaz halde. Deydi elleri kulaklarına yerde duruyordu.

Mete kucağındaki Duru'yu Mert'e verip koştu. Yüzünü yıkadı sarstı yok hala zor nefes alıp titriyordu sarstı ama yok trans halindeydi sanki . Kucağına yatırdı Mete baktı yüzüne Elleri Mete'nin yanagına gitti işaret parmağı ile kirpiklerini sevdi.

Gözleri kayıyordu. Su vurdu yüzüne yok sesleniyordu tepki vermiyordu.

Mete: kuralsız... Kuralsız... Aslı... Aslı..As...

Giderek bulanıklaştı ses nerden geliyordu kimden geliyordu

"Aslı....Aslı"

Kim sesleniyordu ona kimdi ona seslenen nerden kimsen geliyordu. Ses kıyıya vuran mazi dalgalarının sesiydi. Her saniye ona yaklaşan dalgaların.

*****
23 yıl önce
Ankara

"Aslı..aslı kızım"

Körhatun: Aslı kız... yemek ye hayde Aslı hadi yemek.

Aslı: istemem sen yemek yapamıyona!

Körhatun: ula annene kim öğretti yemeği! Nası yapamıyom?!

Aslı: o anne yemegi güzel oluyor senin ki kötü. Vedi'yi çağır bana !!! Vedi yedirsin yemem yoksa!!

Körhatun: Nerden bulam ben sana gece körü vedi!!

Aslı: ben o yaşlıyı seviyorum seni değil Vedi'yi cağir.

Kör hatun el mahkum telefonu aldı çevirdi Vedat'ın Numarasını. Oflaya oflaya sıkıla sıkıla. Içerde hiç birşeyden habersiz iki sabi uyuyordu daha emziği düsmemiş iki bebek. Onlara bakması bile daha kolaydı Aslı'ya bakmaktan.

Yürüyemiyordu Aslı dahada Hırçin yapıyordu bu onu zaten söz dinlemezdi artık iyice dinlemez olmuştu kör hatun hakda veriyordu bu asiliğe annesi babasının cesedi ile kardeşlerinin cesedi ile kac saat arabada kalmıştı yavrucak. Asileşmeyecekti de ne edecekti.

Bir saate vedat geldi. Önce yemeğini yedirdi sonra kaldırdı kucaklayıp yatağa yatırdı. Masal okuyacaktı aldı kitabı.

Vedat: kırmızı başlıklı kız!

Aslı: sevmem onu kırmızı sevmem ben!

Vedat: sen ne seviyorsun ki cadı!

Aslı: sevmiycem kimseyi sevince gidiyorlar!

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin