Azra siterilize kıyafetlerle Odasına girdi neredeyse 1 hafta 1 haftadır o yatakta yatan bedene baktı. Uyanmıyor gözleri bile açılmıyordu. Doktorlar yarası ağırdı. Ölmemiş olması mucize demişlerdi. Duru elini tutu babasının minik bir öpücük bıraktı alnına. Geri çıkıp gözlerini kırpıştıra kırpıştıra baktı.
Duru: Deçti mi baba!
Azra: Ne kızım?
Duru: Baba öpüyor ya beni düşünce acı gecer diye baba öpücüğü sihirlidi diyo ya! Cocuk öpücükü de sihili mi di?
Azra: Sadece baba öpücüğü mü sihirliymiş?
Duru: evet Anne öpücüğü acı gecirmez dedi. Geçtiğini hissedersen baba öpücüğü solar babayı ağlatırlar dedi! Sen düşünce baba baba diye ağla ben uçup hemen gelim dedi!
Azra: Gece karnın ağrıyınca ondan mı baba diye ağlıyordun?
Duru: evett baba ağlamasın diye. " kaşlarını çattı sonra" ama gece benim yanımdan kalkıp senin yanında uyuyordu.
Azra: senin baban hain kızım!
O esnada ufak bir inilti ile ses duydular.
Kerim: ulan " sert bir nefes verip hırıltılı bir şekilde inledi" insanı kendi kızı satar mı ya?
Azra ayağa kalktı yüzünün yer yerine öpücük kondurup hemşireye haber verdi. Duru elini tutup zıp zıp gülücük saça saça kollunu sallıyordu.
Azra: Kızım dur dikişi var babanın!! Sallama öyle!
Kerim: bırak bırak eğleniyor çocuk!
Azra: aptalsın aptal!
Kerim: anne öpücüğü bir bende etkili bir öptün bak zank diye uyandım!
Azra: sen fırsatcı bir hainsin!
Kerim: valla o dudakları öpmek için şümelanın şifresini bile çözerdim.
Güldüler hemşireler gelip yarayı kontol etti. Bir kaç saate de normal odaya gecirdiler zaten Kerimi.
Duru yatağın kenarından biyu yetmeyip bakmaya çalışıyordu. Koltuğa çıktı tırmana tırmana çıkmaya çalıştı. O esnada kerim göz ucu ile ona bakıyordu. Koltuğa tırmandı üzerinden yatağa atlayıp gidip kerimin üzerine yattı. Anlık Gelen baskı ile ufak bir ıkınma tarzı bir inilti çıkarttı Kerim. Sonra birşey yok gibi saçlarını okşamaya başladı.
Duru: baba?
Kerim: efendim papatyam.
Duru: " ufak parmaklarını gövdesinde gezdirip koyu kahve uzun çiziğe getirdi" bu ne?
Kerim: " durdu ne dese diye düşünürken içeri azra girdi." O şey....
Azra: o babanın doğum lekesi! Ama sen bence in ordan babanın canı acır!
"Iııı" diyip kafasını sallayıp daha çok yattı kerimin gögüsüne kerimde Azra'ya baktı gözlerinin içinden anlaşılıyordu. Kerim canı yansada memnundu bu halden.
O esnada kapı açıldı. Içeriye önce bayram ,Sonra Barış ve Karnı burnunda Esra girdi içeri. Duru başını kaldırdı. Maskeli barışa baktı önce sonra güle güle zıplayıp hemen indi babasının kucağından koşup Barış'a sarıldı. Bayram bu duruma gülerek baskada Kerim bozulma üzerine bozulmuştu.
Kerim: o babanın canı yanar diyince inmeyip barışı görünce mi indi?
Duru: Ballış ballış!!!
Azra gülmemek için dudaklarını ısırdı. Ama bu durum o kadar hoşuna gitmişti ki. Kerimin gözünden akan kıskançlık ve elinden birşey gelemz bakışları öyle tatlıydı ki. Gülmemek için zor tutuyordu kendini ama Bayramda hiç acıma yoktu bastı kahkahayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALSIZ
Teen FictionBu hikaye benim tamamen götümden uydurmam münasebeti ile yazılmıs olup gercekliğin hiç bir noktasına pandik dahi atmamaktadır. Tamamen zafi benim totodan atma ürünümdür Emircan dumaz misali fantazi dünyam rengaret yapcek birsey yok Ben Kuralsız per...