Fethi
Sabah uyandım göğüsüme sokulmuş Funda'nın saçlarıni geriye ittim. Yüzünü severken mırıldanıp arkasını döndü. Üzerine doğru kapanıp yüzünü avcuma alıp iki yanağınada öpücük kondurdum. Kıkırdayıp geri geri yanaştı vücuduma.
Sana olan yangınım sönsün diye ben napıyım be Turnam karlı tepelere gömseler gene sönmez bu ateşim.
Diye isyan etmek vardı da. Yapılmıyor tabi ürkütmemek lazım ceylanı. Gözleri aralandı gözlerime değdi. Ama sankı bakışlarım değilde Ruhum değdi.
Funda: Eee senin gözün kahverengiymiş." Diyerek gözümü dürttü. Baya parmak soktu "
Fethi: evet ! Sen ne sanıyordun.
Funda: Gece ışiktan sarı sarı parlayınca kehribar sandım. Dolandırıldık ya tüh.
Fethi: " sokuldum biraz daha burnunu kaldırip burnuma değdirdi." Ne yapcaz bu durumda."
Funda: Renkten dolayı iade ederdimde.
Dedi sondaki harfleri uzatıp ortadakileri bastırarak. Sokul eli gövdemden aşağı doğru hareket edip dudaklarında imalı bir sırıtış belirdi. Bende o ara yanıp kavruluyordum tabi.
Funda: ama fiyat performans açısından kalitelı ürün iade edilmez. " imalı gülüsü büyüdü." Hele gece performansı ayrı bir iyi" dedi iç çeke çeke"
Ben zaten yanıyorumda Funda da beni ayrı bir körüklüyordu be yaklaştım dudaklarına bir buse bıraktım. Arkadını döndü sarıldım kendime çektım kokusunu çeke çeke bir kaç defa daha öptüm.
Fethi: Ben işi 1 saat daha geçe uzatmadan çocuklara haber verim kahvaltı edelim diye. Sende duşa gir hazırlan!
Gözlerini açtı yüzüme baktı. Elini tenimde gezdirip erkekliğime gelince durdu.
Funda: Sen girmiycek misin?
Fethi: giricem şimdi haber verip öyle giriyim dedim.
Funda: "göğüsümün üzerinde eli ile daireler cizerek oraya baktı bu kız ben kül olim istiyordu" beraber girelim!
Azcık nazlanmam lazımdı. Oyle hemen meraklisı gibi konuşmak olmazdı .
Fethi: canıma minnet!
Kucakladım duşun suyunu ayaarlayıp içeri soktum çılak bedeninden aşaği akan sular bendeki yangıni giderek körüklüyordu. Bu ateş nası nerde sönücekti, Funda'nın bu arsız halleri beni daha ne akdar yakacaktı bilmem ama ben halimdende yanmaktanda gayet menundum. Evet nazlanmam bu kadar. Karı gibi nazlanamam
****
FatihSabah kalktım duş alıp traş oldum . Elim ayağıma dolaniyordu ama bunları yaparken 2 3 aydır bu kızla gideceğim her buluşmaya panik içinde gidiyordum taabi bunun haklı sebepleri vardı.
1) kitaptan anlamıyordum. Ama o anlıyordu muhabet ederken "neyi ney" demeyim. Diye hangi kitabı dediyse gidip okuyordum yada Mete abiye veya Fethi abiye kitabı özetletiyordum.
2) Haydar albayın kızı oluşu benim kendi kafama sıkma isteği uyandırıyordu. Bunuda hiç hoş öğrenmedim Haydar albay eşi ve Irem'i hastanede bayram abinin bebeyi ziyaret ederken görmem hoş olmamıştı. Azcık bir geç kalmam aydınlatma yaratmıştı beyaz ışıga yürütmüştü .Tabi o anda bayılıp hemşirelerin serum takmasından da beyaz ışık olabilir.
Yani özetle bu Flortleşme ya Kitap kulübüne üyelikle yada gasilhanede götte pamukle bitecekti. Deli gibi korkuyordum. Dağda tepemden geçen mermilerden değil albayın topuğuma sıkacağı mermiden korkuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALSIZ
Teen FictionBu hikaye benim tamamen götümden uydurmam münasebeti ile yazılmıs olup gercekliğin hiç bir noktasına pandik dahi atmamaktadır. Tamamen zafi benim totodan atma ürünümdür Emircan dumaz misali fantazi dünyam rengaret yapcek birsey yok Ben Kuralsız per...