23.Bölüm

1 0 0
                                    

Mert

Eve döndüğümde gözümden uyku akıyordu saate bakmak için telefonumu elime aldım bir ton mesaj.

Derin
3gün önce

Biz seni çok özledik babası.
Bu susmuyor babamda babam diyor
Sen benim mesajlarıma bakmıyorsun ama

2 gün önce

Bu lanet telefon çeker mi acaba
Bak serçe parmağımı da masaya vurdum
Iyi tamam sevme beni peki.
Peki

Dün

Peki dedim.
Evlenmiyorum lan bürüksele taşınıp gidicem gör sen.
Özledim ama ben hani kokumsuz yapamazdın Beni de alıştırdın uyuyamıyorum
Canım erikte çekti
Erik alsana gelirken

Bu gün

Erik önemli yoksa evlenmem 00.01

Ben bu saate manavı nerden buluyum insafsız kadın yazmak vardı ama şimdi insafsıza alınıp ağlayada bilirdi. Bence aşermemiştir diye düsünerek en ahmak şekilde eve gittim. Eve girdiğimde evde yoktu. Üst kata gidecektim ki arka bahçede büzüşmüş uyuyan Derin'i gördüm  üzerinde benim Swetim ve battaniye ile iki büklüm kalmıştı. Kucağıma almak için eğildim kollarımın arasında minicik duruyordu.

Derin: şerefsiz Mert!

Diye mırıldandı uyurken , uykusunda bile bana söverken bende onu odaya çıkardım. Yatağa bıraktım. Elindeki fotoğrafa baktığımda ultrasondu küçücük daire içine alınmış bir nokta vardı. Çok tuhaf bir andı benim için içim titredi bir yerde boğazımda yanan bir düğüm oluştu sesli duymak ayrı birşeydi. Böyle gormek ayrı. Gozlerimdeki yaşı silip yatağa yattım Derini göğüsüme çekip kokusunu içime çeke ceke saçlarına öpücük kondurdum yine mırıldandı ufak ufak.

Derin: baban gelicek tekmeleme.

Mert: " dudaklarına doğru yaklaştım" bebeğin bacağı bile yok nereye tekmeliyor doktor suç atma çocuğuma!

Gözleri açıldı bir anda beni görünce gülümsedi ellerinin arasına aldı yüzümü öptü öptü sonra tekrar yerine kuruldu gözlerini kapattı.

Derin: karnım agrıyor ama.

Mert: e yavrum oturmussun soğuga ne bekliyon!

Derin: Seni bekledim. Gelicem dedin rüyamda bak geldin de!

Mert: öyle mi dedim.

Beni onaylar bir ses çıkaarıp geri sokuldu göğüsüme elimi karnina götürdüm. Okşadım sonra saçlarını sevdim. Öylesine benimdi öylesine narindi ki kıyamıyordum. Gözleri sözleri elleri minicikti. Okyanus gözlü bebeğimdi benim.

****
Aslı

Üzerimi değişmek için odaya girdiğimde Mete tam karşımda yatağımda uzanmış bana bakıyordu. Turna yoktu kimse yoktu sırıtarak bana bakmaya devam etti.

Aslı: iyi alıştın buna ama yakalanırsak.

Mete: izinle girdim şu yanina almayı planladığın kızın raporlarını vermek için uğradım.

Ayağa kalktı bana yaklaştı ben geriye doğru giderken kapı beni engeledi.Yüzlerimiz arasındaki mesafeyi sıfırladı sesinde büyü vardı sanki öyle sakin öyle derinden di ki içimdeki kelebekler birbirine pata küte girişirken ben ise hipnoz olmuş gibi gökyüzünden daha amvi o gözlere takılıp kaldım. Çapkın sırıtışı belirirken yüzünde tekrar kelimeler döküldü dudakalarından. Ama dudaklarının hareketi iyi değildi keza konuştukca dudaklarımız birbirine temas ediyordu.

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin