GİRİŞ

29 4 4
                                    

2014 yapımı bir film vardı yıkılmış paramparça bir arazi ile başlıyordu. Benim şimdilerde gezindiğim bölgeler gibi . Bide o filmde gruplaara ayrılan insanlar vardı.  Zekiler ,cesurlar, Barışçıllar,adiller, fedakarlar kimi ailesine göre seçer grubunu ,kim yapısı, kimi karakteri, kimi duygusu kimi zekası bide bu gruplara aykırı olanlar vardır. Uyumsuzlar bir kenarda hiç bir gruba ait olamayanlar. Bide bu sistemlere karşı gelenler kuralsızlar vardır. Gerçek hayat gibi. Insanlar gruplar kalıplar oluşturur bunlara uymayanları dışlar uyumsuz ilan eder. Bir kenara iterler . Bu düzene karşı çıkanlar ise Kuralsız ilan edilirler. Her filimde vardır ya. Uyumsuzdur ama ezilmez hatta ezileni kaldırır hah tam olarak o tiplerdir kuralsızlar.

ben Kuralsız bu lakabı ben gurula taşıyorum ilk alışım pek kolay olmadı hatta meslekten ihrac dahi edilebilecek haldeydim.

Kollarımda kelepçe sanki suçlu misali götürdüler beni Tümgeneral Vedat doğrusöz karşıladı. Kaşları çatık bir o kadarda öfkeliydi. Tabi yetiştirdiği askeri rahat durmayan hiç bir kurala itibar etmeyen Asi bir kişilikti önce bir dişlerini sıktı sonra baş ve isaret parmağını göz pınarı hizasına koyup ovuşturdu. Öfkeliydi hemde çok öfkeli.

Vedat: Kızım ben sana nasıl sahip çıkıcam sen niye doğru durmuyorsun!! Baban ve annenin anısı olmasa şurda bir dakika tutmam seni ! Ne laftan ne sözden ne emirden anlıyorrsun kızım! Ben ne yapıcam seninle  ha 18 inde güzel bir sıralama yaptın askeri üniversiteye yolladım istemesende ha kızım! 4 yıl okudun teğmen oldun ama tık yok 4 yıl daha teğmenlik yaptın yediğin bokları kurul başarılısın diye sineye çekti rütbe cezası verdi 1 sene geç üsteğmen oldun tık yok 3 yılda bitireceğin rütbe 4 yılda bitti. Ulan 2 yıldırda üsteğmenlik yapıyorsun tık yok kızım ben seni nasıl adam edicem. Yüzbaşı olucan 4 seneye adam olucan mı hala muamma

Aslı: yani cinsiyetçil bakarsan babacım adam olmaz benden kadınım ben

Diyerek espiritüel kişiligʻimle sırıttım ama onun deyimiyle bu gülüşte tık yoktu.hala kaşlar çatık bir halde bakıyordu karşımdaki manevi babamdan çok tümgeneral Vedat Doğrusöz vardı karşımda yaşlı diye dalga geçerdim küçükken gayet genç durmasına karşın o zamanalrda dalgalı açık kahve saçlarınin yerini şu an tepesine kar düşmüş gibi beyazliklar vardı. Su yeşili gözlerinin etrafındaki kırışıklıklar benim Vedimin gayet yaşlandığını gösteriyordu. Gerçi bu birazda benim yüzümden olabilirdi. Yılların yaşlandırmadığı adamı ben askeriyede çıkardîğım sorunlarla 6-7 sene içinde 80 yıl yaşlandırmıştım.

Vedat: Askeriye sınırında Kızım değilsin demedim mi ben sana. Ama kime ne anlatıyorum!! Kızım Aslı ben ne yapıcam senle 3 sen eönce babamla annemin intikamını alıcam diye gittin bir tabur askere daldın!! Yanınada taktın bizim 4 deliyi onlarda hiç hayır demedi!! Üçünüz birden ceza aldınız!! Halla akıllanmadınız kızim sizin benim canıma kastınız mı var!

Aslı: Benim suçum yok bu sefer!

Vedat: Bok yok gerizekalı komutanına ' burdan gitmem ben sen nere gidersen git deyip' birde geliş yolunda zorluk çıkarmak ne senin yüzünden bir gece daha köyde kaldılar.

Aslı: ama akşama düğün vardı! Kalabalık o orospu cocuklarının en beklediği sey korumamız gerekiyordu hem girdilerde. 0 zahiyatla çıktık ordan!!

Vedat:küfürlü küfürlü konuşma benle!! Ulan Kemalettin benim emirerim olmasa ne olucaktı. Bide gelince sana laf etti diye niye arkadaşına yumruk atıyorsun!!

Aslı: Ya o gerizekalıda aptal aptal konuşmasin sana güvenip yapıyormuşum bunlarıs en olmasan bir sik yapamazşım! Kıskırttı.

Vedat: Ben destek çıkmasam yapabilir miydin acaba ?! Ben şımarttım haklı madalya taktırıcam o askere.

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin