6.BÖLÜM

9 1 0
                                    

3. Günun sabahı her hala ćatışma sürüyordu Kerim eli kolu Bağlı oturmaktan o kadar bunalmış nir haldeydi ki. Ne yapsa ne etse bilmiyordu. Etraf sızma yapamayacakları tek çare bulundukları yerden oynamadan ateş etmekti. Kerim şarjör değistirmek için geri yaslandı uyuyamıyordu bitmiş haldeydi Azra' dün gece göğüsüne yaslayıp uyutmayı denedi ama işe yaramamıştı. Intikam varsa kafasında böyle olurdu Kerim hep. Ethem konuştu o esnada iç sızlatan çümlesini döktü dudaklarından.

Ethem: Bora abi olsa bir şarkı patlatırdı be komutanım!

Patlatırdı huyu buydu. Gölge olunca ne kadar sesiz ilerlesede açık olduğu bir çatışmada ya neşet baba ya müslüm baba birşey söyler adamı indirirdi. Huyu buydu esir düşse esir olduğumuz yerde kalkar sarki söyler dans ederdi. Ona melodiydi normal insanin korkacagi sey!

*******

3 yıl once

ırak

Gölge tam köseye sıkıştı.  Onları korkuyan sadece bir evin 4 duvarıydı. Sızma isteği gibi başarılı olmadı 6 asker bir evin dört duvarına sıkışmış haldeydi.

Bora göz ucuyla time baktı. Kerim Gergin ,Azra ondan gergin. Diğerlerine laf dahi edemiyordu  yeni gelen Salih geldiği ilk gün kos koca catışmaya girmişti.

Aldı eline silahı en son nefesini verdi son cesaret her mermi bir adamdı onun için. Mermi adama bulmuyorsa israftı tak birrr..... taak  iki... derken baktı herkese açtı kulaklığı.

Bora:Şu garip hâlimden bilen, şiveli nazlım

Kerim: " dudak arası sırıtıp Bora'ya baktı" nabıyon la manyak!

Bora:Goğnüm hep seni arıyo', neredesin sen?

Kerim: bizim evde antidepresanla hayat mücadelesinde. Gece uyurken adını falan sayıklıyor götünden vurcam seni !

Bora:" Daha çok sırıttı, sesi yükselte yükselte " Datlı dillim, güler yüzlüm, ey ceylan gözlüm!

Kerim: Özge çekik lan! Iyi derdi bizimkinde değil ! " sevcana döndü" Sevcan senin gözler ne alemde!

Sevcan: Efendim komutanım?

Kerim: senin gözler ceylan gözü mü?

Sevcan: yok komutanım kedi bendekiler? "Dedi sırıtarak"

Kerim: kim lan bu ceylan gözlü!

Salih: komutanım Azra Teğ....

Bora: Salih sen beni vurdurucan mı!!

Kerim: Salih aslanım sen az mı koştun bu ara hayırdır.

Salih: niye ki komutanım ya!

Ethem: Adamın nikahlı karısını sen başkasına kitle sonra niye(!)

Salih:Neeehğ, " herkes kahkaha atmaya başladı azra hariç o somurtuyordu" komutanım.valla bilmiyordum.

Azra: Sesi kesin de ateşe devam edin!

Kerim: Utandı benim Asi Kelebeğim(!)

Azra: Kerim kes!!

Kerim: Rütbe nerde asker!!!

Azra: O kelimeyi rütbe ile..

Ikisi kavga edecekken Bora gene şarkıya geri döndü

Göğnüm hep seni arıyor neredesin sen, neredesin sen?
Datlı dillim, güler yüzlüm, ey ceylan gözlüm
Göğnüm hep seni arıyor neredesin sen, neredesin sen?

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin