21.BÖLÜM

1 0 0
                                    

Fatih dürbünden bakıp geri çekti gözünü. Derin bir nefes aldı. Odaklandı tem ortada duran sırtı dönük sivillere silah tutan adamı hedef aldı . Aslı'dan sinyal bekliyordu. Sinyal geldiği anda ateş etti. Tam kafadan istediği noktadan adamın yığılması ile ekibin gerisia teş ede ede temizlemeye başladı kulaklığa gelen net bir emir vardı Fatih için " Sivillere yaklaşanı indir" öylede yapıyordu. Elini onalra sürmeye kalkanı tek tek indiriyordu. Aslı gilde onlara gelen tüm adamları nerdeyse bir bir indirdi çadırın arkasından baktı. 3-4 kişi 20 kişiden geriye 3-4 kisi. Arabalarda

Aslı: Ölüler sayın!!

Fethi: 3

Ferit: 2

Şahin: 1

Aslı: 0! Happy New years!

Ferit: iğranç bir espiriydi!

Aslı: Espiri yapmakta yetenekli olsam daha mutlu bir insan olabilirdim ama değilim!

Fethi: Deli bazen haklı gibi cidden siksavarsın!!

Aslı: bırakin zevzeklenmeyi! Adamlara bakın. Şahin ortalık temiz mi!

Fethi: Temiz.

O esnada diğerleri köye girdi araba ile arabanın akasasından inen çocuklar ailelerine sarılmaya başladı. Ama hala bir problem vardı.

Arif: Komutanım Genç kızlar!

Yıldıray: kızlarımızı götürdüler diplerdeki büyük çadırlara!!

Aslı:Yürüyün hemen!!!

Koştur koştur gittiler koca bir çadır vardı karşılarında Aslı perdeyi açması hepsi beyninden vurulmuşa döndü çadırın içinde kadınların hepsinin ağzı yüzü patalamıştı yaralı çoktu hatta ölüler  vardı. Koştu ağzı bağlı bir kızın yanına kız ağzının açılması ile bağra çağra konuştu.

" Müge'yi götürduler.... götürdüler yardım edin  tepe arkasındaki dağlık alana gotürdüler tek adamdı kötü şey yapacak!!" Arife döndü kuralsız gözlerini kan bürümüştü.

Aslı: Takoz koş!!! Biz de geliyoruz!

Arif çadırdan çıktı. Döndü koştur koştur tepeyi aşmayı denedi bacağında mecal yoktu ama zorundaydı daha hızlı koştu. Yarın yokmuşcasına koştu. Nefes nefeseydi. Sesler duydu bacaklarında derman tükenince

" Bırak beni!!"

" yeter ne olur bırak"

" Ulan sanki ilk yapışım kes ulan çeneni!!"

Tokat sesi ile irkildi o tarafa yöneldi üzeri yırtık bir kız magranın birind eköşede yatıyor üzerinde donu yarıya inmiş iri yarı sakalları pislikten kara bağlamış bir adam vardı. Arif silahı çekti ama onun yerine koşup adamı mağranın içine itti daha çok.

Arif: ulan orospu çocugu!! " bir yumruk kaşına"Ulan göt " sol kaşına başka bir yumruk"veren pezvenk!!" Sağa bir daha" Kütlenden utan" sola bir tane daha" lan piç kurusu!!" Bir sağ" senin cibileyini sikiyim" bir yumruk daha" lannnn yarın kadar kız!!! " bir tane daha" Orospu dölü!!!!

Ayağa kalktı adam yerde hareketsizdi ellerine baktı sonra döndü kız siyah saçları yüzüne gelmişti. Magrada zemininde sürtünmekten sırtı kolları yara olmuş yediği dayaktan ve darbeden ağzında ve gözünde morluklar oluşmuştu arif yavaşca yaklaştı. Kız korkup köşeye sindi.

Arif: Sakin ol. Ben Türk askeriyim! Gel yavaşça  zarar vermiycem.

Kız kıyafetlerini çekiştirip açik yerini kapamaya çalışiyordu. Arif üzerindeki kamufilajı çıkartırken kız ürküp köşeye sindi.

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin