تا اینو نخونید، پارت آپ نمیکنم[به شدت مهم]

1.3K 149 63
                                    

سلام بچه‌ها خوبید؟

گایز…قبل از اینکه ادامهٔ بوک رو بخونیم، باید یه سری از چیزا رو براتون روشن کنم تا بهتر بتونید با شخصیتا ارتباط بگیرید. کاش زودتر بهتون توضیح میدادم🤦🏻‍♀️

بعضی چیزا خیلی رو مخم میره…یه سری از ریدرای گلمون دارن افراطی به قضیه نگاه میکنن. افراط و تفریط رو لطفا کنار بذارید و از دید هر شخص جدا به قضیه نگاه کنید. شما چون ریدر این بوک هستید و از زبون من راوی موضوعات رو دنبال میکنید، طبیعتا بیشتر از حقایق آگاه هستید تا کاراکترامون.

شما فکر میکنید یه شخصیت خیلی ظالمه، چون داره یه رفتاری رو میکنه و... گایز، شما از حقیقت آگاهید، نه اون شخصیت. مثلا اعضا از کجا بهشون ثابت شده که کوک بیگناهه و از رو اجبار اون کارا رو کرده؟ درسته جیمین بهشون گفته، ولی آیا مدرکی هم دیدن؟ چطور چیزایی که به عینه دیدن رو میتونن بعد از چهار سال با حرف جیمین تکذیب کنن و سریع بگن باشه ما قبول داریم کوک بی گناهه؟

یا یه سری توقع دارن مثلا تهیونگ که قبلا عاشق کوک بوده، باز هم با این موضوعات پیش اومده، عاشق مونده باشه. اصلا چطور ممکنه؟ مگه یه عشق افسانه‌ایه؟ حتی عاشقترین فرد هم وقتی این همه خیانت و بدی ببینه، میذاره میره، چون احمق نیست.

من خودم چرا طرف اعضا و کوک باهمم؟ چون خودم رو جای تک تک شخصیتا گذاشتم و از دید اونا و با توجه به اطلاعاتی که فقط اون شخصیت داره به قضیه نگاه کردم و سعی کردم درک کنم اون شخصیت رو. چرا بعضیا از دید یه راوی به قضیه نگاه میکنید و میگید فلانی احمقه و...

توی این بوک، هیچ شخصیتی بی دلیل رفتاری نشون نمیده... شاید اگه یکی از ما جاشون بودیم، بدتر از اینا واکنش میدادیم، پس لطفا بیخودی برچسب های مختلف به اعضا نچسبونید. نه اعضا و نه کوک. همیشه بدم میومد قضاوت بقیه رو ببینم، ولی الان نوتیف قضاوت خیلیا میاد توی اکانتم و واقعا میره رو مخم...

میشه لطفا یه کم سعی کنید درکشون کنید تا بتونید با منطقشون کنار بیاید؟

تهیونگ یه عاشق بوده که به بدترین شکل عشقش خاکستر شده. چه توقعی دارید که حالا عشق و تنفر رو باهم تجربه نکنه و مدام خود درگیری نداشته باشه؟ توقع دارید بیاد جلسه منطق و فلسفه بذاره و بگه من علم الغیب دارم و از اتفاقایی که بین کوک و دشمنامون افتاده باخبرم و درکش میکنم؟ شما هم جای اون بودید رفتار خیلی خوبی داشتید؟ من اگه جاش بودم حتی شاید بدتر میشدم... پس شما هم لطفا سعی کنید درکشون کنید تک تک اعضا رو. اینطوری براتون چیزی مبهم و احمقانه نمیمونه.

لطفا، خواهشا سعی کنید درکشون کنید. به نظرتون کدوم بچه گانه تره؟ اینکه ما نتونیم کسی رو درک کنیم یا اینکه خوددرگیری بین عشق و تنفر پیدا کنیم؟ نمیگم به همشون کاملا حق بدید، فقط میگم لطفا سعی کنید خودتون رو جای طرف بذارید، حاضرم شرط ببندم بیشترتون رفتارتون از الانِ اونا بدتر نمیشد، بهتر هم نمیشد. پس لطفا دیگه الکی گیر ندید.

⭕اگه هم هیچ جوره نمیشه درکشون کرد که کلا بوک رو ببندیم، کی دوست داره بوکی داشته باشه که همه از فکر کردن روی موضوعش طفره برن و فقط بگن این کار فلانیه حکمش احمقانه بودنه یا درسته و...؟

⁉️حالا تصمیم با شماست، من تا نفهمم تصمیمتون چیه، پارت دیگه‌ای آپ نمیکنم گایز. اگه دیدید هنوز همه چیز براتون احمقانه و بچه گانه به نظر میرسه، تا بوک رو ببندیم. اگه هم تونستید یه ذره هم که شده علت رفتارای اعضا رو درک کنید، تا به ادامهٔ کارمون برسیم.

❤️‍🔥بچه ها، در کل…از دست من ناراحت نشید و فکر نکنید نظراتتون برام مهم نیست. این رو به این خاطر گفتم تا شما هم کمتر از دست کاراکترا حرص بخورید و داستان براتون روون تر بشه. کم کم بیشتر از گذشته میبینید و میفهمید چرا اعضا این رفتارا رو داشتن.

در کل، من به اعضا هم حق نمیدم، چون میدونم زیاده روی کردن. به کوک هم کامل نمیتونم حق بدم، چون میدونم کوک اگه یه حماقتی نمیکرد، مجبور نمیشد برای تهدیدشون سر خم کنه و اون کارا رو کنه.

🏳باز هم میگم که نظرات همتون برام به شدت مهم و محترمه. پس فکر نکنید لطفا که من اینا رو برای این گفتم که نظراتتون رو دوست نداشتم. من عاشق کامنت هاتونم، همتون رو هم خیلییی دوست دارم، فقط از اینکه هر روز نوتیف فحش به اعضا توی اکانتم نمایان میشد، اعصابم خرد شده بود🥲💔❤

S̷l̷o̷w̷ ̷d̷e̷a̷t̷h̷ ᵥₖₒₒₖWhere stories live. Discover now