آهنگ این پارت در چنل تلگرام قرار گرفته، اگه به تلگرام دسترسی ندارید، بگید. اگه هم عضو نشدید، آیدی چنل توی بیوم هست.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بتا نیشخندی زد و نگاهی به بدن لرزون و نیمه جون امگا کرد.
: تو که ترسو نبودی امگا، چی شد پس؟-فقط کافیه یه انگشتت بهش بخوره تا حکم مرگت امضا بشه.
بتا انگشتت رو جلو برد و روی لبای خشک جونگ کوک کشید. سرش رو بالا گرفت و ابرویی برای تهیونگ بالا انداخت.
: امضا شد؟ آخ ببخشید حواسم نبود گیر افتادی و با اون دستای اسیر شده نمیتونی چیزی رو امضا کنی.خندهٔ کوتاهی به تهیونگ کرد که تهیونگ تا مغز استخوانش تمسخر و حقارت رو حس کرد.
شوگا که خشمش فوران کرده بود، ضربهٔ پر سر و صدا و محکمی به شیشه کوبید که توجه بتا رو خیلی سریع جلب کرد.
~حالم از حیوونای دیوثی که فقط فکر ارضای هورمون های فاکیشونن بهم میخوره. برو دعا کن دستم به کسی که قصد دست درازی به جونگ کوک رو کرده نرسه، وگرنه هیچکس حتی اون دوازده ارابت هم نمیتونن نجاتت بدن.
بتا نیشخندی زد و با صدای نحسش جواب داد
: فعلا باید دنبال یکی بگردی که بیاد امگای محبوبت رو نجات بده.در به شدت باز شد و کریس وارد شد. بتا با تعجب نگاهش کرد.
#داری چه گوهی میخوری؟
: دارم طبق دستورات شکنجش میکنم.
کریس اخمی کرد و نزدیکتر شد.
#میشه بگی کدوم یکی از اربابا دستور رابطه برقرار کردن توی کؤدن رو با امگای سفید دادن؟بتا چرخی به چشماش داد.
: حالا تو چرا کاسهٔ داغتر از آش شدی؟ شکنجه، شکنجه اس دیگه. چه جسمی، چه روحی و چه…خم شد روی گردن امگا و لیسی به لبش زد.
: و چه جنسی…کریس با انزجار و حقارت به بتای حقیر و حیوون صفتی نگاه انداخت که حتی نمیتونست جلوی خودش رو بگیره.
#یکی از اربابا شخصا دستور دادن همین الان این وحشی بازیت رو تموم کنی.
بتا با تعجب و اخم گفت
: مگه اونا درد کشیدن جونگ کوک رو نمیخوان؟ اینم درده دیگه…کریس چرخی به چشماش داد و نزدیک بتا رفت. بهش اشاره کرد که بلند بشه. بتا هوفی کشید و با بی میلی سر پا ایستاد. کریس نزدیکش رفت و چیزی رو توی گوشش زمزمه کرد که باعث شد چشمای بتا گرد بشه.
: واقعا؟
کریس سری به معنای تایید تکون داد. بتا هینی کشید و سریع از جونگ کوک فاصله گرفت.
: واقعا خود ارباب…
کریس سریع دستش رو روی دهن بتا گذاشت و در عوض توی گوشش مجددا به حرف اومد. بتا اوهی گفت و به سرعت بدون اینکه جواب سوالای ذهن حضار رو بده از اونجا به همراه کریس و آلفای بادیگارد، بیرون زد.
أنت تقرأ
S̷l̷o̷w̷ ̷d̷e̷a̷t̷h̷ ᵥₖₒₒₖ
أدب الهواة|مرگ تدریجی| کائنات دو تا رئیس مافیا رو کنار هم قرار میده که از قضا کیم تهیونگ آلفای خون خالص پک فکر میکنه که جئون جونگ کوک مسبب تمام بدبختیهاشه. طی یه درگیری جونگ کوک ضربه ای به سرش میخوره که باعث میشه حافظش رو از دست بده. جونگ کوک چیزی به یاد نم...