دوستان، همتون تیزری که چند روز پیش توی چنل تلگرام آپ کردم رو دیدید؟
اگه ندیدید، حتما برید ببینید لطفا، این اولین تیزره و قراره بازم برای داستان تیزر داشته باشیم..._________________________
༺دو هفته بعد༻
هم جونگ کوک و هم تهیونگ هنوز به شدت به خاطر مرگ دخترکشون، افسرده و گوشه گیر شده بودن.
ولی…یه تفاوتی بینشون بود که شاید به چشم هر کسی نمی اومد و اونم این بود که…تهیونگ حمایت اعضا رو داشت، اما جونگ کوک، قطعا با کارایی که توی گذشته کرده بود؛ هیچکس حاضر نمیشد دوباره خودش رو وابسته بهش بکنه و حتی بخواد حالش رو بهتر کنه.
جونگ کوک درک میکرد. اون باعث شده بود خیلی درد بکشن، اما…اونم داشت درد میکشید.
تهیونگ هم به شدت عذاب وجدان داشت. هم برای کاری که با جونگ کوک کرده بود و هم دختری که نیومده، از دست رفته بود.
از طرفی، شوگا به شدت مشغول کار توی آزمایشگاهش برای ساخت دارویی با استفاده از هورمون های بارداری برای هاناهاکی بود. از وقتی دیده بود چطور جونگ کوک به خاطر هورمون های بارداری، علائم هاناهاکیش، از بین رفتن؛ به فکر ساخت دارو با استفاده از همین هورمون ها شده بود.
هورمون های مهار کننده و فعال کننده برای این موضوع خیلی مهم بودن. میزان هر هورمون هم میتونست حتی با کوچکترین خطایی، کم و زیاد بشه و کل پروژه رو با شکست روبهرو کنه.
طوری که یونگی فهمیده بود، علاوه بر هورمون، چند آنزیم هم توی هاناهاکی نقش داشتن. جایگاه های فعال این آنزیم ها هم مشابه جایگاه های فعال آنزیم های ترشح شده توسط غدد جنسی آلفاها بود! این یعنی چی؟ یعنی توی بدن امگاها جایگاه های فعالی برای آنزیم هایی وجود داشت که فقط در بدن آلفاها ساخته میشد و روی هاناهاکی موثر بودن. به همین خاطر افرادی که از طرف جفتشون طرد میشن، ممکنه هاناهاکی بگیرن.
شاید یکی از دلایلش همین بود که به خاطر نرسیدن اون آنزیم های آلفا به امگا، امگا بدنش ضعیفتر و احتمال هاناهاکی گرفتنش بیشتر میشد.
این یکی از کشفیات مهم شوگا محسوب میشد.
یکی دیگه از کشفیات شوگا، چیز عجیبی بود…اون هم این بود که…بعد از اینکه امگا، جفتش رو پیدا کرد؛ تغییرات زیادی توی ساختار مغزش به مرور ایجاد میشه. مثلا قسمت هیپوکامپ مغزشون بود که مسئول حافظه بود. این قسمت توی امگاها بعد از پیدا کردن جفتشون بزرگتر میشد و طبق تحقیقات، رنگش توی تصویربرداری مغز، رنگش روشنتر نمایش داده میشد که نشان از فعالیت بیشتر این بخش از مغزه.
این یعنی امگا سعی داره تمام خاطراتش رو با آلفاش به حافظهٔ بلند مدتش بسپاره و همشون رو عمیقتر و دقیقتر به خاطر بسپاره.
STAI LEGGENDO
S̷l̷o̷w̷ ̷d̷e̷a̷t̷h̷ ᵥₖₒₒₖ
Fanfiction|مرگ تدریجی| کائنات دو تا رئیس مافیا رو کنار هم قرار میده که از قضا کیم تهیونگ آلفای خون خالص پک فکر میکنه که جئون جونگ کوک مسبب تمام بدبختیهاشه. طی یه درگیری جونگ کوک ضربه ای به سرش میخوره که باعث میشه حافظش رو از دست بده. جونگ کوک چیزی به یاد نم...