𝙱𝚊𝚋 29

21 3 0
                                    

✿︎♥︎ 𝒁𝒂𝒚𝒅𝒆𝒏 𝑪𝒂𝒔𝒔𝒂𝒏𝒅𝒓𝒂 ♥︎✿︎

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

✿︎♥︎ 𝒁𝒂𝒚𝒅𝒆𝒏 𝑪𝒂𝒔𝒔𝒂𝒏𝒅𝒓𝒂 ♥︎✿︎

ALPHA genggam erat tangan kecil isterinya yang sedang menyapu badannya dengan air sejuk. Adzrael sudah beredar sebaik sahaja menghantar mereka berdua ke rumah tadi. Adzrael serahkan semuanya pada Avrin kerana dia percayakan gadis itu.

Avrin membalas genggaman tangan tersebut. Sejak tadi, Alpha masih sama. Langsung tiada perlahan.

" Cas.. panas.. " adu Alpha. Badannya rasa teramat panas saat ini. Semuanya bagai bercampur baur.

Avrin diam. Dia tak tahu lagi apa yang patut dia buat. Kemarahan pada Veronica semakin memuncak. Berani dia buat begini pada suaminya?

" Sorry, abang. If only I had arrived earlier,"

" Cas.. " panggil Alpha lagi. Dia rasa macam nak menangis. Nafsunya bagai memuncak.

Avrin tatap suaminya sekilas. Rasanya, hanya ini penyelesaiannya. Dia tak sanggup melihat suaminya seperti ini. Jiwa raganya rasa terseksa.

Butang kemeja suaminya dibuka satu persatu. Tetapi, tangan Alpha lantas menghalang.

" Ini caranya, abang," ujar Avrin lagi.

Alpha kemudiannya melepaskan tangan Avrin.
" Cas.. tak ready.. abang.. tak nak. Abang... "

" Shh. Cas dah ready," bibir merah suaminya diusap perlahan-lahan dengan ibu jarinya. Hal itu buat nafsu lelakinya semakin naik.

" I'm yours, abang,"

✿︎♥︎ 𝒁𝒂𝒚𝒅𝒆𝒏 𝑪𝒂𝒔𝒔𝒂𝒏𝒅𝒓𝒂 ♥︎✿︎

Alpha kerling belakang tubuh isterinya yang sedang memasak sarapan di ruangan dapur. Dia dekati tubuh kurus itu kemudian dipeluk tubuh itu daripada belakang.

Avrin terkejut pada mulanya, tapi dia tersenyum sesudahnya.

Alpha rehatkan dagunya pada bahu sang isteri. Matanya dipejam rapat. Menghidu haruman sang isteri.

" Sakit kepala lagi? " soal Avrin lembut.

Alpha geleng. Apabila dia ingat kejadian malam semalam, dia terus sembunyikan wajah pada ceruk leher Avrin. Malu.

Avrin ketawa.
" Kenapa abang malu-malu ni? " usiknya, sengaja.

Alpha cebik.
" Sengaja lah Cas ni," ujarnya perlahan. Dia tengah malu, diusik pula.

𝐇𝐢𝐬 𝐅𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫 : 𝐙𝐚𝐲𝐝𝐞𝐧 𝐂𝐚𝐬𝐬𝐚𝐧𝐝𝐫𝐚Where stories live. Discover now