Elindeki a3 boyutunda ince ve saman rengi defteri kurcalıyordu durmadan. Ciddi bir planlama gerektiriyordu demek ki bu etkinlikler. Rotringini elinde sallıyor ve düşünüyordu. Söyleyeceklerini toparlamaya çalışıyor gibiydi.
"Evet. "dedi kalemi sakince masaya bırakarak Rabia. Mayısa kadar olan takvimi renkli kalemlerle oluşturmuştu. Bize gösteriyordu. Şimdiye kadar benim olduğum 3 ama toplamda 4 toplantı yapılmıştı ve hepsi takvimde işaretliydi. Her toplantı hakkında ayrı sayfalar açtığından ve alınan kararların not edildiğinden bahsetmişti önceden.
"Bu kadar vakit harcadık.. bu kadar vaktimiz kaldı. "Takvimi gösteriyordu. 90 gündü.
"Mayıs etkinliklerinin takvimini de biz belirleyeceğiz biliyorsunuz. O yüzden hazırlıklarımıza göre rotasyon sağlarız. "Rotasyon ne anlama geliyordu olabilirdi ki. Bazen hiç anlamıyordum Rabia'yı.
"Hiçbir fikir çıkmayan bu 4 toplantıyı hatta bugünü de sayıyorum.. 5 toplantıyı haftaya telafi etmek zorundayız. Bu yüzden hepinizden bir hafta içinde.. "Önündeki kağıtlardan birini kaldırıp havada salladı.
".. bu taslağa uygun şekilde bir etkinlik sunumu hazırlamanızı istiyorum. Programın 4 saatini kaplayabilecek şeyler olmalı. "Kağıdı yerine bıraktı. Yanındaki kızı işaret etti.
"Cuma gününe kadar fikir başlıklarınızı Yasemine iletin. Kalan günlerinizi de detaylara harcayın. "Yasemin başını salladı ve bizlere göz gezdirdi.
Çoğunluğu benim katılamadığım sohbet muhabbetle bütçe toplamak için kermes mi yapsak araba mi yıkasak diye tartıştığımız ve poster tasarımı beğenmeye çalıştığımız 4 boş toplantının ardından ilk defa kendimi ciddi bir sürecin parçası gibi hissetmiştim bugün. Biz ne planlarsak öğrenci ve veliler katılım gösterecekti. Güzel bir fikir bulma isteği uyandı içimde.
"Tekrar ediyorum arkadaşlar. Zaten 4 etkinlik günümüz var. İlk hafta geleneksel şeyler.. piknik, akşam yemeği ve balo. Diğer haftalardan birinde Ilgaz'ın konserini etkinliğe taşımak istedik ancak kabul etmedi.. ama yine de etkinlik günü akşamı yani cuma gecesi olacak konser. Davetli olanlara hatırlatayım. "Diyip gıcık bir gülüş attı.
"Yine de müzikten kopmak istemedik bir müzik yarışması yapmayı ve bütçemize uygun bir DJ getirmeyi düşündük. Okul bahçesinde takılmalık bir gün olacak. Bunun detayları üzerine çalışılıyor.. yani ben çalışıyorum. "Gıcık gülümsemesi yine parladı. Kendini iş kadını sanıyordu herhalde. Babasının şirket genel kurul toplantısında konuşur gibi konuşuyordu.
"Son hafta tiyatro olacak o kesinleşti. Size sadece bir gün kalıyor. Lütfen arkadaşlar bir günü de doldurun artık. Çıkan fikirlerden 3 tanesini uygulayabiliriz. Haftaya burada konuşup oylama yapacağız. Etkinliğin planından da fikir sahibi sorumlu olacak. Devamındaki haftalarda organizasyona geçeceğiz ve unutmayın ki son iki hafta perşembe akşamları okulda hazırlık yapıyor olacaksınız. Bu kadar. "dedi elinin altındaki kağıtları masaya çarptığında.
"Demir, canım taslakları arkadaşlara dağıtabilir misin? Toplantı bitmiştir. "Elindeki bir tomar a4ü Demir'e verdi ve eşyalarını toparlayıp Yaseminle çıktı. Kızın varoluş şekli gıcıktı. Ne yapsa sevimli olamazdı.
Toparlandım çıkıyordum Demir yetişti bana.
"Yürüyelim mi? "dedi.
"Sen arabayla gelmiyor muydun? "
"Bugün araba yok. "
"İyi, peki. Evin ne tarafta? "
"Kami sizi yemeğe davet edecek. İadei ziyaret gibi düşün. O zaman öğrenirsin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN VE RÜYA: VAMPİRLER
FantasyTiyatro seçmelerinde boy gösterene kadar okulda hiç görmediği o öğrenci, Miranın ve tüm Paşalar sakinlerinin hayatını değiştirecektir. Bu sefer bir rüya değil ve vampirler buradalar.