Bölüm 10, Part II: Ölü

13 7 9
                                    


"Etkinliğin adı bu mu? "dedi Yasemin ona getirdiğim taslak kağıdına bakarak. Haklıydı. Afilli bir ad bulamamış ve 'çiftler dans yarışması' yazmıştım üzerine. Konsept çokta sıradan olmamasına karşın ismi hüsran duyduruyordu insana. Belki toplantıda üzerinde çalışırdık ya da belki de seçilen fikirlerden bile olmazdı diye düşünüyordum. İşime de gelirdi. Çok içime sinen ve hayal ettiğimde beni neşelendiren bir etkinlik olmadığı için organizasyonuyla uğraşmak da eziyetten fazlası değildi.

"Peki. Toplantıdan önce etkinlik planını hazırla teslim et. "deyip elindeki klasördeki bir kağıda benim ismimin yanına yazdı ismini ve başka bir şey demeden geçip gitti yanımdan.

"Alara. "Duymuyordu beni. Yanına ulaşıp omzunu sarmaladığımda fark etti ancak.

"Mira.. "Sesi inanılmaz tatlı geliyordu ve yanakları al al olmuştu. Kime mesaj attığını görmek için uğraşıyordum ancak izin vermiyordu.

"Kerem mi yoksa! "

"Şşş, biri duyacak! "Eliyle ağzımı kapatıyordu.

"Fotoğraf atalım mı? "Sormasıyla kamerayı suratıma tutması bir oldu. İkimizin fotoğrafını atmıştı Kereme. Mesajlarını okuyordum.

"Çekimler nasıl gidiyor? "

"Yoğun değil henüz. "

"Setin tamamen kurulması zaman aldı. Önümüzdeki hafta daha meşgul olacağım. "

"Anladım.. " yazıp masum bir emoji koymuştu Alara.

"Cumartesi geliyor musunuz? Biraz yalnızım burada. Sizinle vakit geçirmek bana da iyi gelir. "

"Geliyoruz tabii. "

Fotoğrafımız ardından yazmaya devam etti.

"Miraydı değil mi? İkinizi en iyi şekilde ağırlayacağım. "Gülücük koymuştu.

"Alara, ikinizi diyor. Hani biz 5 kişiyiz ya? Söylesen mi? "

"Aslında.. Diğer yakın arkadaşlarım da gelmek isteyince kıramadım. "

"Bana başka kimseden bahsetmemiştin. Kaç kişisiniz yani? "

"5. "

"Anladım. Ne kadar kalabalık o kadar eğlenceli. "

"Değil mi? "Konuşmayı kapattı Alara.

"Enes'le de iddiaya girdim. Bu kalabalıkta ben nasıl tavlayacağım Keremi? "Morali bozulmuştu.

"Sen de onu Paşalara davet et. Her gün çalışacak değil ya? Pazar günü sen onu davet et. Yemeğe, oyun salonuna falan gidersiniz.. "

"Çağıracağım zaten ama.. Bir çift gibi fotoğraflar almamı istedi Enes. İnanmazmış yoksa. Ya da bizimle gelip görmesi gerekirmiş. "Güldüm.

"Nasıl yani? Yine grupça mı çıkacağız ya da sizi uzaktan izleyecek miyiz? Hah, çok komik. "

"İptal etmeliyiz bence.. "

"Enes yenilgi sayar. "

"Haklısın.. Of neyse ne ya. Kazanayım ya da kaybedeyim Keremle vakit geçireceğiz! Asıl heyecanlı olduğum şeyi unuttum bunları düşünürken. "Yüzünde güller açmıştı yine.

Okuldan çıktık. Enes Demirin arabasının önündeydi. Yanlarına gittik.

"Selam. "

"Sonunda çıkabildiniz. "dedi Enes.

"Yasemini arıyordum.. "dedim.

"Teslim ettin mi? "diye sordu Demir.

"Evet, sen? "

"Ettim ben de. Neden göstermedin bana? "

"Ben beğenmedim de ondan. Zaten taslağım hazır değil sadece ismini söyledim. Sen neden göstermedin? "dedim.

"Kendi fikrim değil önerdiğim şey. Eskiden yapılmış olan bir oyunu revize ettim diyelim. "Hiç aklıma gelmemişti böyle bir şey.

"Hile yapmışsın. "Omuz silkti.

"Yaptığımı beğendim en azından. "

"İyi ya hep kendini beğen zaten. "Garip garip bakmıştı bana.

"Ben mi? Kendimi beğenmem suç değil ama.. bunu gösterecek pek bir şey yaptığımı sanmıyorum. "Neden öyle dediğimi ben de anlayamamıştım.

"Neyse. Yarın öğleden sonra çıkıyoruz. Buraya 1 saat uzaklıkta bir köyün merasındaymış set. Konumu attı bana. Demir sana atarım. Hatta.. dur seni grubumuza alayım. "Melisa'ın gıcıklığına yapıyordu heralde. Hemen Demir'i gruba ekledi.

"Konumu da atıyorum.. Tamamdır. Evlerimizi biliyorsun zaten. Sadece bu sefer bizi kaçırmaya çalışma olur mu? Boyun eğmemek için tavlamam gereken biri var. "Demir güldü.

"Nesi bu kadar özel bu çocuğun? Sırf oyuncu diye.. "Alara susturdu Demir'i ve korkutucu bakışlar attı.

"O.. Kerem. Hakkında kötü konuşmak yok. "

"Ben de öyle dedim Demir sonra da iddiaya girdik. Unutmadın değil mi Alara? "

"Unutmadım Enes. Sevinme ama ben kazanacağım. "

"Göreceğiz. "

"Demiir. İyi akşamlar. "Yasemin el sallıyordu Demir'e. Rabia ve Ada da yanındaydı.

"Demir, Tolga nerde? "diye sordum.

"Bilmem. "

"Siz arkadaş değil miydiniz? "

"Bu aralar benimle takılmak istemiyor. "Yüzü kaskatı kesilmişti. Acaba Demir hastanede gördüğüm ve bize saldıran kişiydi ve Tolga bunu biliyor bu yüzden mi konuşmuyordu? Kuruntu yapmamalıydım.

"Ne oldu ki? "

"Tolgaya sor. Ben de anlamadım. Sadece provalarda konuşuyor benimle. Rol gereği. "

"Neyse. Ben eve geçeyim. "

"Atlayın hepinizi bırakayım. "

"Önce yemek mi yesek? "dedi Enes.

"Melisa nerde? "dayanamadım sordum. Enesin yanında olacağını düşünmüştüm.

"Eve gitti. "dedi Enes. Demir'i işaret etti gözleriyle. Onu görünce uzaklaşmıştı demek ki.

"Pide mi yesek? "

"Pizza istiyorum ben. "dedi Enes.

"Pide daha güzel! "Israr ediyordu Alara, dediğini yaptıracaktı.

KAN VE RÜYA: VAMPİRLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin