3 gün geçmişti. Meğer Melisa Kerem'den telefon numarasını almıştı. Ona mesaj atmış, kendisine verdiği cevabı gösteriyordu bize. Özellikle de Alara'ya. Hava atarmış gibi. Alara cevap vermemeye çalışıyordu. Kerem hakkında hiç konuşmuyorduk ancak Melisa sürekli konuyu açıyordu. Ona cevapları Demir'in yazdığını bilse nasıl hissederdi acaba? Günlerdir Demir Kerem adına gelen mesajlara cevap veriyordu. Hatta İzmirde bir hikaye bile paylaşmıştı. Alara'nın halasının durmadan aramasından ve işe dönmesi için mesajlar atıp durmasından bahsediyordu bana. Bir süre sonra telefonu kontrol etmeyi bırakıp denize fırlatacağını söylemişti.
"Niye cevap vermiyorsun Alara? Beni tercih etmesi dokundu mu? "Alara ilk defa tepki gösterip Melisaya saldırmıştı. Melisanın sandalyesini devirmesiyle kantinde gürültü kopması bir oldu. Biz ayırmaya çalıştıkça insanlar Alara'yı yüreklendiriyordu. Rabia ve Melisanın keyifle izlediğini üstüne Melisaya tezahürat ettiğini gördüğümde nasıl biriyle arkadaş olduğumuzu biraz daha iyi anladım.
"Yeter! "Demir ayırdı onları. Alarayı alıp uzaklaştı.
"Kıskanç. "dedi Melisa.
"Arkadaşının hoşlandığı birine de yazmazsın. "Ağzımdan çıkıvermişti. Kalabalık benim adıma tezahürat ediyordu şimdi de. Enes beni bahçeye çıkardı.
"Bu kız her zaman böyle miydi? "diyordum.
"Değişti. Rabiaları gördün mü? "dedi beni dürtüp kantini işaret ederek. Melisanın yanına oturmuşlardı. Ürperti geçti üzerimden.
"Onlara benziyor. "dedi Enes.
"Mira? "
"Tolga. "Sarıldım.
"Kantinde noldu? "
"Kavga ettik. "
"Sen mi? Kimle? "
"Melisa, Alara ve ben. "
"Niye? "Bir şey diyemedim.
"Melisa.. yanlış bir şey yaptı Alara'ya. Şimdi de cadılarla konuşuyor. Görmek istemiyorum artık onu. "Geri sarıldı bana.
"Anladım. Umarım bir yolunu bulursunuz. "
***
Sınıftaydık. Melisa yerini değiştirmişti. Bu sene geçiş yapanlardan sessiz bir kız gelip oturmuştu Enesin yanına. Aslı. Bizle de pek konuşmuyordu ancak arada Enesin soğuk esprilerine ya da hal ve hareketlerine güler gibi olduğunu duyuyordum.
"Haftaya yazılı sınavlardan sonra iki deneme sınavı olacak. Bu sene şimdiye kadar işlediğimiz konulardan olacak sorular. Deneme sıralamanıza göre not yükseltmede insiyatif kullanacağız. O yüzden eksiklerinizi yazılıya hazırlanırken gidermenizi tavsiye ederim. Denemeye de faydası olacaktır. Bu günlük bu kadar. Çıkabilirsiniz. "Son dersin matematik olması talihsizlikti, 3 aydır iyi dayanmıştık. Kendimi yerimden kaldıramıyordum. Alara da kalkmaya yeltenmiyor gibiydi.
"Kızlar burada mı kalacaksınız? "Enes nasıl bu kadar hızlı kaynaştıysa Aslıyla bekliyordu başımızda. Melisa geçti önümüzden. Bize bakmadan. Kapıda Yaseminle buluşup gittiklerini gördüm. Dedikodunun kokusunu alıyorlardı tabii. Alara başını kaldırmamıştı iyi ki masadan. Görmesini istemezdim.
"Midemi bulandırıyor. "
"Kendi tercihi. Boşverin. Sizi Aslıyla tanıştırayım. Aslı, Mira ve Alara'yla tanış. Her zaman ölü gibi değillerdir. Sadece bugün.. arkadaş ayrılığı yaşadık. "Tokalaştık Aslıyla. Elimi öyle bir kavradı ki, sıksa kırabilirmiş gibi korktum kızdan. Ne güçlüydü. Kendisi sıska olmasa da pek yapılı da görünmemişti gözüme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN VE RÜYA: VAMPİRLER
FantasyTiyatro seçmelerinde boy gösterene kadar okulda hiç görmediği o öğrenci, Miranın ve tüm Paşalar sakinlerinin hayatını değiştirecektir. Bu sefer bir rüya değil ve vampirler buradalar.