"Sevmiyorum bu oyunu."dedi Melisa kırmızı biri bırakırken.
"Melisa, okeyi karıştırmamaya başladığında seveceksin. Zaman ver biraz."diye devam etti Alara hınzır hınzır gülerken.
"Sende okey var!"dedi Enes.
"Hayır yok."dedi Alara.
Ben elimi açmak üzereydim ancak çaktırmıyordum. Henüz ikinci turdaydık.
"Acıktım ben. Nerede kaldı kekim?"Meraklı meraklı büfenin ardındaki hareketliliği izliyordu Melisa. Oyuna pek ilgili olmamasının üzerine dikkati de başka yerdeydi.
"Bakar mısınız? Beyaz peynirli sandviç alabilir miyim?"Enes henüz yiyip bitirdiği pastırmalı karışık sandviçin üzerine ekleme yapıp duruyordu.
"Enes sen kilo mu aldın sanki?"dedim. Almıştı.
"Napayım açım. Daha internet kafeye geçeceğim. Turnuva var bugün. Aç aç mı gideyim?"
"Tamam bir şey demedim.."
"Sanki çıkıp kendin savaşıyorsun. Alt tarafı bir fareyi ittirip iki üç tuşa basacaksın Enes."dedi Melisa.
"Bir dakika ya nereye gidiyorsun? Bugün 101 oynayacaktık hani?"dedi Alara. Bu aralar yeni favorisi buydu.
"Oynuyoruz ya Alara. Daha kaç el atacağız?"
"O ne demek ya? Birkaç saat burada takılırız diyordum ben."Hayal kırıklığı yaşıyordu.
"İyi git. Biz bir dördüncü buluruz."
"Ben de daha fazla oynamak istemem. Eve geçerim."dedi Melisa.
"Oyun bozansınız."Istakasını devirdi birden.
"Noldu ya ben kazanacaktım. Niye bozdunuz?"Istakamı onlara çevirdim gösterdim. Gerçekten elden çıkarmam gereken iki taş kalmıştı ve tekte bitmek için bekliyordum. Üzülmüştüm.
"Mira hakkını yemiş hissettim. Çok iyi elmiş.."dedi Alara.
"Ne turnuvası var COD mu?"
"Lol bugün."
"İzleyici de olacak mı?"
"Evet. Gelmek ister misin?"
"Olur aslında. Seviyorum o oyunu izlemeyi." dedi Melisa.
"Ama tek gelmesen iyi olur. İzleyicilerimiz genelde sadece erkek yani.. kızlar siz de gelir misiniz?"Alarayla birbirimize baktık. Enes bize daha önce oynatmıştı o oyunu. İzlemek eğlenceli olur muydu ya da anlar mıydım bilmiyordum ancak neden olmasındı.
"Olabilir aslında ya.. Alara ne diyosun?"
"Olur. Olur. Gidelim."
"Benim akşam yemeğinde evde olmam gerekiyor yalnız. Biliyorsunuz."
"Tamam olsun. Biz de seninle çıkarız." dedi Alara. Melisa da başıyla onayladı. Duman altı ve bahis dönen bir ortamda fazla uzun süre kalabileceğimizi sanmıyorduk zaten.
İlk maçın sonlarına gelindiğini hissediyordum. Karşı takımın merkezine çok yakınlardı. Enes bir suikastçı kadın karakteri oynuyordu. İsmini unutup duruyordum ancak çevremizdeki insanlar hakkında konuştuğunda anımsıyordum. Çok fazla terime maruz kalmıştık oyun boyunca, birçok hamlenin de ne olduğunu anlayamamıştık. Zaten ilk geldiğimizde tuhaf tepkilere maruz kalıp rahatsız hissetmiştik. Bir ara çıkıp gitmek bile istedik. Kararsızlık anımızda görmeyi pek istemediğim yüzleri kapıda görüp kendimi saklamaya uğraşmıştım. Ilgaz ise arkadaşlarıyla salona girdiği anda bizi fark etmişti bile. Maalesef bu ilkel mekanın küfürbaz yaratıkları ancak kendilerinden olan başka bir ilkel küfürbaz yaratığa ait olduğumuzu gördüklerinde bizi rahatsız etmeyi bırakmışlardı. Oyuna da ancak böyle odaklanıp tadına varabilmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN VE RÜYA: VAMPİRLER
FantasyTiyatro seçmelerinde boy gösterene kadar okulda hiç görmediği o öğrenci, Miranın ve tüm Paşalar sakinlerinin hayatını değiştirecektir. Bu sefer bir rüya değil ve vampirler buradalar.